BeNeFit Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Oz, The OC, One Tree Hill, Prison Break, 24 Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Fikk to av de tre X-Files sesongene jeg bestilte hr om dagen. Nå ser jeg en disc hver kveld (1 disc = 4 episoder = 3 timer). Vil si jeg er ganske så hekta, ja! Lenke til kommentar
Maiev S. Skrevet 8. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2006 Fikk to av de tre X-Files sesongene jeg bestilte hr om dagen.Nå ser jeg en disc hver kveld (1 disc = 4 episoder = 3 timer). Vil si jeg er ganske så hekta, ja! 5571324[/snapback] Da jeg så sesong 1 av The O.C så så jeg ca. 9 timer hver dag. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Syke menneske, Simen2k! Lenke til kommentar
Morgh Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Tidligere hekta på That 70's show. men nå har jeg sett alle episodene (lasta de ned på pcn ^^) så er ikke så hypp på å se på det lenger. Nå for tia ser jeg på Prison Break! har sett de 13 første episodene. gleder meg til nr 14 som kommer neste måned =D My Name Is Earl!! denna serien eier så sinsykt=D ler meg skakk av Randy hehe. beste komi-serien jeg har sett hittil IMO. ofc litt annen humor enn Friends etc men den ligger på top1 hos meg. sett alle episodene fram til 11 eller 12 nå. storkoser meg med en snus og iste forran skjermen når Earl er der ass ^^ noen andre som digger Earl like mye som moah? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Hekta på Family Guy og Stargate SG-1, dog jeg har en stygg tendens til å laste dem ned, da jeg ikke har TV3 for Family Guy's skyld, og Stargate går ikke på norsk TV lenger. Lenke til kommentar
Maiev S. Skrevet 16. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2006 Hekta på Family Guy og Stargate SG-1, dog jeg har en stygg tendens til å laste dem ned, da jeg ikke har TV3 for Family Guy's skyld, og Stargate går ikke på norsk TV lenger. 5612762[/snapback] Det er jo nedlasting som eier da. Kan se dem når man vil også. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Scrubs! Serien som tar opp mest tid hos meg for tiden. Rett og slett en meget morsom serie. Lenke til kommentar
Maiev S. Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2006 Hehe, den ser skikkelig dum ut Får snart The O.C sesong 3. GLEDER MEG! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 var hekta på lost, nå er det kjedelig, prison break som gjelder nå. så 13 episoder på to dager. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Simsons er noe jeg må se.. Ser på det nesten hver dag.. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Har vert "avhenig" av Angel, simpsons (4 episode hver kveld), Sopranos selvføgelig, Stingers, Third Watch, De utvalgte... Lenke til kommentar
BUCK Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Er avhengig av Joey, Prison break, Smallville og My name is earl. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Glemte OZ! Driiiit bra serie! Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 (endret) OZ, 24, LOST, Prison Break, Family guy Endret 18. februar 2006 av Psykopatisk Kaffelefse Lenke til kommentar
underground Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 (endret) Avhengig av: Lost Prison break Endret 19. februar 2006 av underground Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 -16 sesonger av Simpsons på relativt kort tid, så vel 5-6 episoder hver dag. -8 episoder av Prison Break på én dag (da det kun var vist 8 episoder) -4 sesonger av 24 på 2 uker -Første sesong av Hell's Kitchen på én dag Lenke til kommentar
whom Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Prison Break Lost Smallville der sistnevnte ikke har tatt helt av. Ellers er det alltid koz med gjengerne; Futurama Simpsons Scrubs My Name Is Earl Malcolm I Midten That 70s Show Danseband Jukebox Lenke til kommentar
KinG^KaoZ Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Firefly ! Ble helt hekta etter jeg så Serenity (serien er jo like bra/bedre), gikk av hengslene når jeg fant ut at serien ble stoppet. Lost var spennende i begynnelsen, nå bare ser jeg på fordi jeg må. Prison break var spennende i noen få episoder, ser fremdeles. ROME, er vel den jeg er mest hekta på nå. + family guy osv. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Må vel nesten si at Babylon 5 var den serien jeg noen gang var -mest- hekta på, husker bannskapen øste ut av min munn de gangene TV2 valgte å sende sport på søndagen istedet for B5. Stargate SG-1 er vel den serien jeg er blitt nest mest hekta på, venter fortsatt veldig på hver episode, og når det er opphold er det litt fælt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå