Venerable Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 (endret) The OC, Naruto, Babylon 5, Lost og 24 er vel de seriene som fikk meg til å gi totalt faen i alt annet, fordi det eneste jeg brydde meg om var å se hva som kom til å skje senere. Hadde telefonen ringt og noen fortalt at Norge var i krig mot USA... Så hadde jeg fremdeles ikke skrudd av PC-en (les: ikke satt på en nye episode). Endret 3. februar 2006 av Scarface^ Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Noen som vet om The Wire er verdt å bli hektet på? Lenke til kommentar
Maiev S. Skrevet 3. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2006 Noen som vet om The Wire er verdt å bli hektet på? 5547226[/snapback] Ser ikke ut som det er noen som vet det, men enkelt og greit, blir du hekta, så er det verdt det. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Har tenkt å skaffe meg The Shield snart. Etter hva jeg har hørt av kompiser, er visst det en serie å bli hektet av. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Har tenkt å skaffe meg The Shield snart. Etter hva jeg har hørt av kompiser, er visst det en serie å bli hektet av. 5548853[/snapback] Å ja, har sett 2-3 episoder på tv og det er rått Hmm tror jeg må skaffe meg det også Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 jeg ble hekta på 24 i sommer, da hadde jeg alle 4 sesongene tilgjenglig. nå er det fryktlig uvant å måtte vente en hel uke før neste episode i sesosong 5 kommer. 24 er laget for maratonn seeing Lenke til kommentar
bas Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 (endret) - The Shield (Non stop dirty politi action man rett og slett blir hektet på) - The Wire (Bra politi/spaning/narko serie) - Deadwood (Western med uoffisiell rekord i bruk av ordet cocksucker) - The Office (Mest geniale komiserie noensinne, overgår alt) - Prison Break (De fleste kjenner sikker til denne, veldig fengende så langt) Er mer eller mindre avhengig av en dose med kvalitets serier i løpet av uka Kunne nevnt mange flere! Endret 4. februar 2006 av bas Lenke til kommentar
Ikke det? Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Jeg er bare hekta på My Name Is Earl jeg! Lenke til kommentar
edge Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Simpsons My Name is Earl Prison Break Friends(kjøpt sesonger ) Mythbusters Kongen av Queens Joey Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 - The Shield (Non stop dirty politi action man rett og slett blir hektet på)5549541[/snapback] Det er så sant. The Shield er en serie som får deg skikkelig i stemning, og du veksler mellom å mislike hovedpersonene og elske dem. Du er med i triumfene, og enkelte scener (sesongavslutninger) får deg virkelig med. Gjennomført bra laget, med fokus på at kameraføringen skal virke litt dokumentar-aktig, med kameramenn bak vegger, løper etter personene uten steadicam osv. Lenke til kommentar
brd Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Må sjå Friends, ellers så er dagen min dårlig. Har sikkert sett kvar eps 2-3 ganger men blir aldri lei Lenke til kommentar
LamaLover Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Går the OC og Las Vegas fortsatt på tv? HAR JEG GÅTT GLIPP AV DET SÅ LENGE?:O OH-MY-GOD Men over på noe annet så har jeg fått dilla på Gilmore Girls - uff.. Men det er ikke bare meg, en i klassen min(17 snart 18) har også dilla på den serien - grøss Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Gilmore Girl er da en meget koslig serie. Kjappe replikker og kjærlighets- og familie-problemer i fleng. Lenke til kommentar
O_neal Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 The oc One tree hill Smallville Lost Prison break My name is earl Drawn togheter The 4400 (bedre sent enn aldri) De jeg følger med på pr.dags dato. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Jeg har aldri blitt så hekta på noen serie som Oz. Husker i desember da vi så de fire første sesongene innenfor et kort tidsrom Lenke til kommentar
Maiev S. Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2006 Jeg går da rundt og gleder meg som en liten drittunge på sesong 3 av The O.C jeg. Må kjøpe meg noen sesonger av forskjellige serier til vinterferien altså, annbefales OZ? Hva handler den om? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Den handler om livet innenfor fengselsmurene. Dette er ikke et pussyfengsel som du blir møtt av i Prison Break, men tøft som et helvete. Gode historier og rollefigurer Lenke til kommentar
Maiev S. Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2006 Den handler om livet innenfor fengselsmurene. Dette er ikke et pussyfengsel som du blir møtt av i Prison Break, men tøft som et helvete. Gode historier og rollefigurer 5569497[/snapback] Høres tøft ut, liker slitte, syke, tøffe, amerikanske fengsler. Lenke til kommentar
Kosmo Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 (endret) Følger med på følgende: 1. Prison Break. 2. Stargate Atlantis. 3. Nip Tuck (genial serie btw). 4. My Name is Earl. Tenkte jeg skulle begynne på Masters of Horror. Endret 7. februar 2006 av Kosmo Lenke til kommentar
PoL-E Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Serier jeg ser på: Everybody Loves Raymond Scrubs My Name Is Earl Seinfeld That 70s Show Er fullt klar over at ett par av disse seriene har sluttet, men det gjør da de ikke mindre gode av den grunn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå