livingman Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 (endret) - prison break - buffy the vampire slayer - simpson , southpark , futurama , family guy og american dad ( de seriene spiller konstant i bakgrunnen når jeg sitter på pcen vanligvis følger jeg ikke med men men ^^ - leverage ( så det på tven på mandag og siden det har jeg sett s1 og halvparten av s2, 2 ganger -stargate sg1 ( det er altid hyggelig og komme hjem fra skolen og sette på tven og nyte 40min med kvalitets tv og ro edit: glemste selvfølgelig og nevne judge judy det er genialt og se bestemoren eie den yngre genorasjonen Endret 27. desember 2009 av livingman Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Judge Judy er noe av det jeg hater aller mest i verden, fy faen så forkastelig den kjerringa er!! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Heroes, faen som jeg elsker den serien. The Sopranos sesongene har jeg jo sett to ganger sier vel sitt. Dexter er også kos Lenke til kommentar
Andeerik Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Twin Peaks. Beste jeg har sett. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Mener Prison Break sesong 1 er noe av det beste som er laget, utrolig med spenning og twists hele veien. Ellers så følger jeg med på Dexter, når det begynner igjen da i september Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 (endret) Chuck What he said. Den serien har virkelig satt seg fast på hjernebarken. Har sett sesong 1 & 2 tre eller fire ganger allerede. Blir liksom ikke lei av den. Endret 3. mars 2010 av Konamixx Lenke til kommentar
Sk0rpio Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Alle Elsker Raymond(Må være favoritt serien for tiden) Scrubs Top Gear Lenke til kommentar
TMB Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 The King of Queens The Big Bang Theory The Office (US) Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 (endret) Mine absolutt favorittserier må være: Dexter Entourage Lost Twin Peaks Veronica Mars Andre meget gode serier, men som ikke er HELT der oppe: 24 Band of Brothers Californication Carnivàle Deadwood Freaks and Geeks Heroes Ellers liker jeg: Party Down, How to make it in America og Gossip Girl Endret 18. april 2010 av Glutar Lenke til kommentar
Haawkz89 Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 (endret) Favorittserier: Dexter Entourage Sons Of Anarchy True Blood Chuck The Wire -Ferdig The Sopranos -Ferdig Veronica Marsh -Ferdig The Shield -Ferdig Sleeper Cell -Ferdig Californication -Ferdig Nye serier som virker ganske lovende V Treme How to make it in America Spartacus Blood and Sand Endret 18. april 2010 av GangstaWalk Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Top Gear, Futurama, Fifth Gear, Family Guy, American Dad, Cleveland Show, Mythbusters, Daily Show & Colbert Report, South Park, Late Night/Tonight Show with Conan O'Brien og Leno. Lenke til kommentar
Slurpee Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 scrubs har jeg vel sett en 9-10 ganger fantastisk serie Lenke til kommentar
eveant Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 begynte å se på Prion Break her om dagen, første sesong Har blitt litt hekta ja. Ellers synes jeg jo Seinfeld er vilt morsomt :!: Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 jeg er ikke hekta på serie jeg Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 L-Word, Dexter, Prison Break, Friends, Home and away, Numb3rs, The Closer, CSI og Criminal Minds Lenke til kommentar
2ore Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Ser opp til 3 episoder av The Wire hver dag nå. Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Ser opp til 3 episoder av The Wire hver dag nå. Jeg også, snart ferdig med sesong 1 nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå