Gå til innhold

Hekta på tv-serie?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Entourage (sitter å gleder meg til neste sesong)

True Blood

Lost (når jeg har sett den siste sesongen. Skal jeg få tak i alle sesongen og se dem på nytt!!)

 

Det er vel de jeg virkelig gleder meg til skal begynne igjen.

 

De som jeg ser på fast nå er (som jeg synes er over middels, ser på flere men kan ikke si jeg er hekta)

 

Fring

FlashForward

 

 

Leter etter flere serier som kan holde meg like hekta som de 3 første o_O

Endret av toy_man
Lenke til kommentar

Jeg har antakelig en sykdom hvor symptomene er ekstrem avhengighet av tv-serier. Jeg har sikkert sett 100 serier fra første til siste episode, og holder på å følge med på mer enn mange nok nå.. Men om jeg skulle plukke ut noen av de jeg har vært mest avhengig av må det være:

 

1. Buffy the Vampire Slayer - Dette er nok den serien jeg har sett flest ganger. Kanskje ikke den beste serien, og det vet jeg selv, men så alle 7 sesongene første gang på ungdomsskolen, og siden den gang har jeg sett gjennom den flere ganger.

 

2. The O.C. - Dette er nok den "typiske ungdomsserien" jeg har likt mest. Har også sett gjennom denne flere ganger, og liker at den er annerledes fra andre serier - f.eks. ved humoren.

 

3. Lost - Går det ann å ikke bli avhengig?

 

4. Six Feet Under - En av mine alltime-favorittserier. Elsker alt ved serien, fra regien til handlingen til skuespillerene.. Selvsagt et stort pluss at en av mine favorittskuespillere, Michael C. Hall, spiller her.

 

5. Dexter - En av favorittseriene mine for øyeblikket. Utrolig genialt laget, og er selvsagt ikke noe minus at Michael C. Hall spiller her også..

 

6. Prison Break - Helt fantastisk spennende serie - selvom den kanskje er litt billig og litt vel amerikansk til tider, så er det en utrolig kul og unik serie. Er også veldig glad i karakteren Alexander Mahone.

 

7. Gossip Girl - Enda en flott ungdomsserie, ikke-ironisk nok laget av samme person som OC. Det som er genialt med denne serien er at hver eneste episode kunne vært finaleepisoden i en sesong.

 

8. Entourage - Jeg sier bare Ari Gold.

 

9. Grey's Anatomy - kommer ikke unna denne serien.. Selvom jeg nå, på 6. sesong, begynner å bli litt lei av den samme greia hvor alle på sykehuset er sammen med en annen på sykehuset osv.. Upsiden nå om dagen er at Meredith faktisk IKKE klager... Men uansett hvor irriterende serien kan være, er den avhengighetsskapende..

 

10. Twin Peaks - Dette må være en av de kuleste seriene noen sinne!

 

And for all of those who didn't make the list... Heroes, One Tree Hill, Las Vegas, Beverly Hills 90210, Friends, Seinfeld, Greek, Ghost Whisperer, The Mentalist, Desperate Housewives, Pushing Daisies, Veronica Mars, True Blood og en del andre.....

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har vært hekta på en hel del opp gjennom årene: Dexter, Angel, Charmed, Roswell, Doctor Who, Torchwood, Supernatural, LOST, the 4400, Heroes, True blood og mange andre... Kan vel trygt si at hvis jeg først liker en serie, så liker jeg den. Greier ikke stoppe.

Endret av Ehtram
Lenke til kommentar

Aldri vært så hekta på en serie som jeg var når jeg så på Prison Break.

 

Nå for tiden går det i Mot i brøstet (kjøpte alle sesongene på impuls :p) Følger også med på TBBT og Two and a half men, kjedelig at jeg nå må gå rundt å vente på episodene.

 

Ser også på The Wire nå, men har ikke klart å bli helt hekta enda.

Lenke til kommentar

la meg se, så mye og velge i...

 

BURN NOTICE - FUCK YEAH fantastisk serie elsker hvordan han mindfucker alt og alle

house - ekstremt bra serie med bra karakterer og utviklig

himym - morsomt, bare morsomt

shark - veldig synd dette ble kanselert likte stilen hans

dexter - vil ikke kalle meg hekta, men sett alle 5 sesongene og anbefaler den til alle..

supernatural - artig konsept og historie utviklig

scrubs - herreyemeni så mye jeg har ledd av detta

Endret av digitalglenn
Lenke til kommentar

Har nylig begynt på Dexter og holder allerede, etter vel 3 episoder, på å bli hekta. Kan vel si jeg er hekta på Entourage også selv om jeg bare må vente på neste sesong. Heroes var jeg hekta på tidligere, men nå ser jeg det mest fordi jeg må se det ferdig egentlig.

 

Av andre serier jeg har vært hekta på har vi The Wire, Sopranos, til en viss grad The Shield og OZ. Var forsåvidt også hekta på Prison Break under sesong 1, men så bare et par episoder av sesong 2 før jeg la det fra meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...