Glutar Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Serier som går: Lost Californication 24 Heroes Gossip Girl Serier som er ferdige: Veronica Mars Freaks and Geeks Twin Peaks Carnivale Prison Break Endret 25. oktober 2009 av Glutar Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 X-Factor UK. Ny episode i morgen, og forresten Cheryl Cole Kan også si at jeg har sett drøyt 10 minutter av den norske og den var ræva. Liker britene utrolig mye bedre. Kanskje jeg må flytte dit. Lenke til kommentar
Heimlaga Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 før: Lost stargate sg-1 stargate atlantis south park carl & co nå: Battlestar galactica Stargate Universe Lenke til kommentar
SgtKabukiman Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) Hekta på: Curb your enthusiasm. Californication. Dexter. Flight of the concords. Weeds. Entourage. High stakes poker og WSOP!!!South park. True Blood. Begynt å se: Bored to death. Eastbound and down. Mad men. Har sett: The wire. Sopranos. Six feet under. Deadwood. Rome. OZ. Riget. Seinfeld (som jeg fortsatt ser jevnlig). Carnivale. Futurama. Arrested development. Monty Python's flying circus. Tell me you love me. Sikkert mer, men allerede nå innser jeg at jeg kanskje har brukt litt for mange timer på TV-serier. Ser frem til: Treme. The pacific. Endret 25. oktober 2009 av SgtKabukiman Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) Fikk hekta på Kongen av Queens i sommerferien, og så alle 9 sesongene fortløpende. Samme med How I Met Your Mother og True Blood. Men vurderer å begynne å se Prison Break, har desverre ikke sett det ennå. Gleder meg spesielt til The Pacific. Edit: Har sett flere serier enn disse, gidder ikke ramse opp alle sammen. Endret 25. oktober 2009 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
Cpt. Abusive Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) helt hekta på Kyle XY (kansellert ) Supernatural Heroes Chuck South Park The Big Bang Theory og Scrubs har sett hver episode av alle seriene bortsett fra scrubs, som jeg starta på for 2-3 dager siden Endret 25. oktober 2009 av yoye666 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) Min mening er at man er hekta når man virkelig engasjerer seg for en serie da ikke bare i å se men å kjøpe effekter, diskusjonsforumer spesielt for serien o.s.v Hekta på: Entourage, Lost, Oz, Sons of Anarchy, Deadwood, Veronica Mars, Oz, Californication og South Park. Følger med hver episode: House, Weeds, Dexter, Flashforward, CSI, NCIS, NCIS Los Angeles, The Big Bang Theory, How I Met Your Mother, Law And Order: SVU, Law And Order, Law And Order: Criminal Intend o.s.v. Hekta på, men kuttet da seriene forsatt går*: Heroes og Prison Break(glad den slutta, ble til noe møll på slutten). Endret 25. oktober 2009 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) Nå: Dexter Desperate Housewives How I Met Your Mother Family Guy Smallville Six Feet Under FlashForward The Office Før: Prison Break Freaks And Geeks Weeds Heroes Endret 25. oktober 2009 av Cortese Lenke til kommentar
793 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Disse seriene er helt sikkert nevnt før. Rome Sopranos Dexter (de to første sesongene) Sons of Anarchy Har så vidt begynt å se på Generation Kill nå nylig, og det virker veldig lovende. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 King Of Queens Two and a half Men Project Runway Top Chef Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Glemte Two and a Half Men ja, konge program Lenke til kommentar
Skaal Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 The Sopranos! Eneste serien jeg kan huske å ha vært skikkelig hektet på! Lenke til kommentar
schester Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Blir lett hekta på alt ser rundt 5episoder setter meg inn i serien og boom to uker godt 4 sesonger ferdi. har sett endel Kongen av queens Friends Malcom i midten The big bang theory Heroes Prison Break Firefly Futurama Afro samurai Two and a half men That 70`s show Greys anatomy House Fresh prince in bel air How i met your mother Ducktales Mythbusters It`s always sunny in philadelphia etc.. Lenke til kommentar
Caree Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Var tidligere hekta på hotel cæsar, men har interessen har dabbet litt av i det siste. Eller er det Home and Away jeg liker. Lenke til kommentar
Heimdalen Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) Noe av det jeg ser på/ har sett Kongen av queens Friends Malcom i midten -Ferdig! The big bang theory Prison Break -Ferdig vil ha mer! Two and a half men That 70`s show Greys anatomy House Mythbusters Weeds The office -Dette er bare best! MÅ se`s Arrested Development Scrubs -Ferdig Two and a half men Oz- noe av det beste jeg har sett! Noe av det jeg ser på Endret 25. oktober 2009 av -Mannemann Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Scrubs er da ikke ferdig, kommer en sesong 9... Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 UK eller US versionen av The Office? Følger med på US og har lastet ned alt av UK, men ikke sett ferdig ennå. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Har sett alle sesongen av The Office US 3 ganger Lenke til kommentar
Skyb3rt Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 *24! *The Simpson! *Stargate sg-1! *Kongen av queens! Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Utrolig mange bra serier som ikke sendes lenger, så tar bare for meg det som fortsatt sendes. Big Bang Theory Bones Supernatural Family Guy Simpsons Penn And Teller Bullshit Top Gear South Park Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå