GrevenLight Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Arrested Development Litt Californiacation og Chuck også da Lenke til kommentar
Sisyphus Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Battlestar Galactica er veldig bra! Ellers: The Wire, The Shield, Deadwood, House MD, Entourage, The Tudors, Alt fra HBO er konge da. Er ikke så fan av Lost, PB, Heroes osv med 12 års grense. Lenke til kommentar
War Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 24 ble jeg hektet på siden jeg hadde alle på en gang og spenningskurven gikk rett opp siste 30 sek. Har vi The unit tråd? Ble hektet på det nå. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 TV-serier jeg ser/har sett: Entourage Bones Heroes House How I Met Your Mother The Mentalist NUMB3RS Californication Dexter Chuck Mental Scrubs The Inbetweeners The IT Crowd Top Gear Jericho Prison Break Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Var nesten besatt av Sopranos og the wire før. Nå går det i Entourage, Dexter!, true blood og Califanrication når det starter opp igjen. Endret 4. september 2009 av Cpt Lenke til kommentar
izzie1 Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Jeg er stor fan ev NCIS, Criminal Minds og Cold Case Lenke til kommentar
War Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Ser at nesten ingen ser The Unit her, jeg var hektet på 24 men dette var 2x bedre. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Har da sett alt av The Unit. Men serien er slutt, og da er ikke eg hekta på den lenger Lenke til kommentar
blålys Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Akkurat nå er jeg helt hekta på How I Met Your Mother. Har også akkurat sett ferdig alle Entourage sesongene. Må si at det er to drit-bra tv-serier, anbefales på det sterkeste! Andre serier som jeg mener er verdt å se, er The Big Bang Theory, Scrubs og såklart Two And A Half Men. Før var jeg hekta på serier som South Park, Simpsons og Family guy, som alle tre er bra serier, hvis man liker den slags. Lenke til kommentar
birdy113 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Battlestar Galactica True Blood Firefly Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 For tida så er jeg hekta på Sons of Anarchy. Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Supernatural Heroes True Blood House How i met your mother Scrubs Kongen av queens Big Bang Theory Criminal Minds Dexter Føler jeg følger med på for mange serier Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 nå er jeg hektet på stargate sg1 stargate atlantis 8sett alt) Scrubs (sett det meste nå) Seinfeld My Boys How i meet your mother COPS Verdens billeste videoer Verdens villeste politivideoer Battlestar galactica (var hektet i starten men ikke noe særlig mer) Startrek voyager, enterpise, the next generation Lenke til kommentar
2cool Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Gossip Girl Tidenes serie. Folk tenker feil når de hører navnet. Se èn episode å bli hekta! Jeg så sesong 1 og 2 fire ganger innen sesong 3 begynte! Endret 21. oktober 2009 av 2cool Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 2cool: Haha Jeg er hekta på HIMYM, Entourage, It Always Sunny In Philadelphia og Californication for tiden Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Jeg brukte vel en sommer på å gå igjennom 4-5 sesonger av Smallville, kan vel kalle det å være hekta? Har ellers sett litt for mye serier. Samla spilletid er 3 mnd, 2 uker, 1 dag og 2 timer fordelt på 2802 episoder. Her er det jeg har sett på Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Hekta på Dexter, The Mentalist og Family Guy. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Er helt vilt hekta på Dexter nå. Sykeste jeg har vært med på. Noen som vet når sesong 3 av Dexter kommer ut på markedet i Norden/Norge? Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 mja, eneste virkelig hekta jeg har vært er vel når jeg fikk alle episodene av Kongen av Queens og Seinfeldt på en gang, gikk ikke mange ukene før alt var sett. Ikke at det er noe spesielt spennende men var bare så deilig å se på Lenke til kommentar
2cool Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 2cool: Haha Der ser du. Seriøst, se et par episoder og du er hekta! Hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå