Tremolo Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Var og kjøpte alle sesongene av OZ i dag. Husker serien gikk på ZTV når jeg gikk på barneskolen og var alltid veldig nysjgerrig når jeg zappa innom. Fikk lastet ned første sesong av serien på forrige TG og nå kan jeg ikke vente med å se hvordan det fortsetter! Trur nok det blir noen intense og harde OZ-intervaller i ukene fremover. Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 For tiden ser jeg mest på Weeds, begynte og se på det for noen uker siden, og er nå straks ferdig med sesong 4. Synes serien har dabbet litt av i sesong 3 og 4, men har hørt flere si at det tar seg opp i sesong 5, så jeg håper på det. I tillegg følger jeg selvfølgelig med på True Blood og Entourage som nok er mine to favoritt serier. Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Har blitt helt hektet på Doctor Who nå Ser igjennom fra første episode, og har kommet til midten av sesong 3. Herlig program! Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 24 Heroes House Lost Dexter Band of Brothers Prison Break Dark Angel The Mentalist The Office The Big Bang Theory Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Avhengig av: Lost Family Guy Scrubs The Big Bang Theory Smallville Ser mye på: American dad Better Off Ted Cheers Friends Miniserier jeg liker: Band Of Brothers Generation Kill Serier som ikke fikk fortsette: Surface Freeks and Geeks Joey Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Heroes, Sopranos, Seinfeld og Flight of the Conchords. Lenke til kommentar
quakie Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 (endret) Det er nok 3 serier som jeg har blitt avhengige av(i den forstand at jeg kan se opptil 5 episoder+ på en dag) 24 The Wire Sopranos Prison Break Oz Tre av de er produsert av HBO, tilfeldig? I think not. EDIT: Kom på noe flere og. Endret 10. august 2009 av quakie Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 HBO bortsett fra Sex and the city Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Blitt helt hektet på Rescue me. Helt genialt, eneste som mangler er at det skulle vært en HBO produksjon. (Tits) Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 - The Sopranos - The Wire - Prison Break - Lost Lenke til kommentar
Toften Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Følgjer for tida med på The Wire. Noko av det besta eg har sett på TV på lenge. Sykt bra serie. Ellers så er eg også veldig glad i House og My Name is Earl. Dei nyeste Simpsons-episodene er også veldig gode og Familien Griffin kan aldri slå feil. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Ser omtrent alt av serier . Har vel alt av 30-40 serier. Har ikke tolmodighet til å ramse opp søt . Siden jeg har sett "alt" har jeg nå begynt å pløye meg igjenom smallville, er i slutten av s5 må, begynte med s1 i midten av forrige uke Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 (endret) Blir vel egentlig avhengig av de fleste serier jeg får mine hender på, men Farscape og Firefly klarte jeg rett og slett ikke slutte å se! Mildere former for avhengighet ble opprettet da jeg fikk tak i Stargate (begge) og BSG. Endret 10. august 2009 av Crichton Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Mine favoritter: Lost 24 Two and a half men CSI: NY/Miami South Park Surface (R.I.P. ) Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Family Guy Heroes Simpsons Futurama My Name is Earl Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Når eg begynte på Stargate SG1 ble det farlig. De 8 sesongene som allerede var kommet gikk alt for fort unna mtp at eg gikk på skole samtidig. Men alt går Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå