Kenny McCormick Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 The Simpsons Har alle episodene fram til nå Post nr. 300 BTW Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Eneste serie jeg har vært skikkelig hekta på må være Friends! Har sett alle episodene flere ganger og er enda ikke lei, gud vitsene til Chandler er morsomme av og til Lenke til kommentar
Kenny McCormick Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 enig, Friends er også en serie man ikke kan bli lei :!: Lenke til kommentar
embark Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Blitt hekta på Threshold. Synd det bare ble 1 sesong, CBS vet hvordan de cancler gode serier. Lenke til kommentar
Redak Tøren Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Totalt hekta på Lost og Prison Break. Ser mange andre serier også, men akkurat disse to klarer jeg ikke å venne meg av med å følge med på. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Heroes og The O.C. Har aldri før fulgt med på noe som helst. Ga prison break et forsøk da det var på sin første sessong, men falt ut etter 8-9 episoder. Ellers har jeg sett litt av og til på Hotel Cæsar ( ), men heller ikke dette er en serie jeg gidder å følge med på hver uke. Starta å se "Heroes" etter at noen i klassen anbefalte det, og etter noen få episoder var jeg hekta. Jeg så vel ferdig alt på 1 måned elns. Men så var det når en kompis anbefalte "The O.C", jeg ble vel hekta fra episode en omtrent og har nå 4-5 uker seinere sett alle fire sessongene, og nå har jeg begynt på sessong en igjen >.<. En negativ ting er at jeg aldri får lagt meg før klokka 2 så blir lite med søvn, men er allitd sånn at jeg bare må se EN episode til, helt til jeg er så trøtt at jeg ikke får med meg noe. Ellers var jeg sånn passe hekta på steve urcel for mange år siden, og the simpsons og southpark, men har aldri sett en hel serie hvis du ser bortifra the oc og heroes. Har aldri vært noe særlig intressert i tv. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 OZ er den eneste serien jeg har tatt helt helt helt av med. Så alle episodene på to uker, toppen. <{POST_SNAPBACK}> Shit. Det skal godt gjøres Det er tross alt over 50 episoder med en spilletid på 1 time hver. Blir vel ca 2 døgn konstant med titting. Ikke noe problem egentlig siden Oz er rett og slett en glimrende tv-serie. Haha, ja. Var helt inni det. Går litt i X-files nå. Halvveis i ses1. Fine memories. Snart begynner konspirasjonene Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 To serier som jeg er skikkelig hekta på, og det er Prison Break og Lost. Engasjerende og masse action Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Har mange favorittseriar, men kun ein eg er hekta på akkurat no. Scrubs! Actionseriar har eg ikkje fulgt med på dei siste 3-4 åra, det går hovudsakleg i komiseriar. Lenke til kommentar
Kenny McCormick Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) also: prison break, family guy og scrubs Endret 13. februar 2008 av Lazy_Boy Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) Heroes og X-files, men nå har jeg sett igjennom alt Leter etter noe nytt og ble tipsa om Kyle XY ... noen som har sett? Leste litt om ReGenisis også på www.tv.com Endret 13. februar 2008 av Cri Lenke til kommentar
DNA Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Er vel "hekta" på disse for tiden: South Park , Kyle XY og What About Brian. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Noen som vet om en god komedie tv-serie for en som har sett alle Friends og Joey sesongene 20 ganger? Ikke tegnefilm, vil ha en ny serie og bli avhengig a Lenke til kommentar
rublings Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Scrubs. Får nesten ikke sett tv nå, men før var det alltid Csi som var kveldskosen Lenke til kommentar
aspic Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Eg har nettopp bestilt scrubs sesong 1 (har 4 frå før av =s), frå Cdon. Den kosta vel 150kr eller noko. Totalt 178 kr Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Noen som vet om en god komedie tv-serie for en som har sett alle Friends og Joey sesongene 20 ganger? Ikke tegnefilm, vil ha en ny serie og bli avhengig a Du har sikkert sett dei før, men Scrubs og That 70's Show. Lenke til kommentar
KapteinKnut Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Dexter South Park Prison Break Lost Californication Entourage Weeds X-files Simpsons How i met your mother 2 and a half men det er de jeg kommer på nå- Jeesus, jeg sitter mye inne Edit: The Shield Heroes Endret 6. august 2009 av kptknert Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Har blitt så hekta på the shield nå jeg, gikk litt tregt i begynnelsen men når man har sett 2-3 episoder så blir man fort hekta. Er midt i sesong 5 nå, og jeg må si denne serien scorer veldig høyt hos meg. Endret 4. august 2009 av Cryflopp Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Heroes Family Guy Simpsons Top Gear Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå