Gå til innhold

Hekta på tv-serie?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heroes og The O.C. Har aldri før fulgt med på noe som helst. Ga prison break et forsøk da det var på sin første sessong, men falt ut etter 8-9 episoder. Ellers har jeg sett litt av og til på Hotel Cæsar ( :p ), men heller ikke dette er en serie jeg gidder å følge med på hver uke. Starta å se "Heroes" etter at noen i klassen anbefalte det, og etter noen få episoder var jeg hekta. Jeg så vel ferdig alt på 1 måned elns. Men så var det når en kompis anbefalte "The O.C", jeg ble vel hekta fra episode en omtrent og har nå 4-5 uker seinere sett alle fire sessongene, og nå har jeg begynt på sessong en igjen >.<.

En negativ ting er at jeg aldri får lagt meg før klokka 2 så blir lite med søvn, men er allitd sånn at jeg bare må se EN episode til, helt til jeg er så trøtt at jeg ikke får med meg noe.

Ellers var jeg sånn passe hekta på steve urcel for mange år siden, og the simpsons og southpark, men har aldri sett en hel serie hvis du ser bortifra the oc og heroes. Har aldri vært noe særlig intressert i tv.

Lenke til kommentar
OZ er den eneste serien jeg har tatt helt helt helt av med. Så alle episodene på to uker, toppen.

Shit. Det skal godt gjøres :)

Det er tross alt over 50 episoder med en spilletid på 1 time hver. Blir vel ca 2 døgn konstant med titting. Ikke noe problem egentlig siden Oz er rett og slett en glimrende tv-serie. ;)

Haha, ja. Var helt inni det. Går litt i X-files nå. Halvveis i ses1. Fine memories. Snart begynner konspirasjonene :D

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...