thomassit0 Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Prison Break über alles! Lost var vel mer spennende før... nå er det blitt kjedelig.. My Name Is Earl - Genial. Family Guy. Lenke til kommentar
oddity Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 my name is earl simpsons family guy american dad prison break sopranos top gear ingen spesiell rekkefølge... Lenke til kommentar
Blod Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 (endret) Ser at dere nevner Scrubs her, har ikke sett den jeg. Hva handler den om? Bra? 5542932[/snapback] Scrubs på nbc.com Scrubs på tv.com Scrubs på scrubs-tv.com I Norge blir den sendt på TV3 under navnet Helt sykt. Kl 16.40 på lørdager på TV3. Endret 3. februar 2006 av Blod Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 LOST. Simpsons(got it all ) RAN. My Name is Earl. Og det er seriene jeg er avhengig av. Lenke til kommentar
Klyde frog Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 (endret) -Prison break -24 -Lost -South park -Sopranos Tenkte å se litt på Rome og The shield også, trenger mer underholdning. Endret 3. februar 2006 av Klyde frog Lenke til kommentar
mrMarL Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Farscape Star Trek Enterprise Battlestar Galactica Red Dwarf Life on mars Rome Futurama Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 24 LOST Smallville Også skal jeg begynne å følge litt med på Prison Break... da blir jeg nok hekta Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Blei bra hekta på My Name Is Earl og endte opp med å se hele sesong 1 på noen dager Er nå igang med Prison Break.. Regner med jeg er ferdig med den innen neste uke Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 simen2k: The OC sesong 1 er faktisk ganske bra, men tror du vil endre syn utover i sesong 2 og 3. Sesong 3 har eg faktisk ikke giddet å fulgt med på. Såg de første episodene.. hmm.. må kanskje begynne å se på det igjen 5543777[/snapback] Jeg synes The O.C holder uforskammende høy standard selv ute i sesong 3. Den desidert beste dramaserien som går på TV i skrivende stund. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Serier som jeg har vært hekta på, altså ikke klarer å stoppe å se på. Har vært borte fra skolen, grått og ikke sovet over dem: Buffy the Vampire Slayer Angel Smallville The O.C For dere som lurer på hva serier handler om www.tv.com Lenke til kommentar
Maiev S. Skrevet 3. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2006 (endret) simen2k: The OC sesong 1 er faktisk ganske bra, men tror du vil endre syn utover i sesong 2 og 3. Sesong 3 har eg faktisk ikke giddet å fulgt med på. Såg de første episodene.. hmm.. må kanskje begynne å se på det igjen 5543777[/snapback] God Morgen folks! Ja, jeg syns den var veldig bra. Skal få låne season 2 idag, så da har jeg noe å gjøre i helga. Har hørt mye rart om Sesong 2 jeg, noen sier at det er den beste mens andre sier at den suger, så jeg er spent. BTW; Til alle ihuga Simpsons fans, gjett hvem som har alle sesongene i form av DVD'a? Endret 3. februar 2006 av simen2k Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 24! Delvis Lost. Personlig skjønner jeg ikke hvordan man kan bli avhengig av Scrubs, det handler om en sykepleier. 5543143[/snapback] nei den handler om en hau med leger. en sykepleier en vaktmester, en advokat som ønsker å dø. en über bitch av en kone... og om alle de rare syke menneske de møter... Lenke til kommentar
gorber Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Scrubs er utrolig gøy! Akkurat min type idiothumor. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Hektet på The Shield. Det er helt seriøst den beste TV-serien jeg noen gang har sett. Har dere mulighet så MÅ dere starte på sesong 1 og se utover. Lenke til kommentar
Maiev S. Skrevet 3. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2006 Scrubs er utrolig gøy! Akkurat min type idiothumor. 5544623[/snapback] Idiothumor? Vil det si at humoren er idiotisk eller at humoren er beregnet for de som er idioter? Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 24. Prison Break. Family Guy. Trauma: Life in the ER. Lenke til kommentar
gorber Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Idiothumor? Vil det si at humoren er idiotisk eller at humoren er beregnet for de som er idioter? Vet ikke, men morsomt er det i alle fall for oss som har tissogbæsjhumor. Lenke til kommentar
Maiev S. Skrevet 3. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2006 Idiothumor? Vil det si at humoren er idiotisk eller at humoren er beregnet for de som er idioter? Vet ikke, men morsomt er det i alle fall for oss som har tissogbæsjhumor. 5544816[/snapback] Oioioi, tissogbæsjhumor, da må jeg begynne å se på den. Lenke til kommentar
embark Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Har sett 3 sesonger av Scrubs i løpet av de siste 2 månedene. Så ja, passe hekta. Lenke til kommentar
gorber Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Jeg lo godt når de endra på sykehusskiltet fra sacred heart til sacred fart... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå