Gå til innhold

Hekta på tv-serie?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sopranos er jeg vel egentlig hekta på i øyeblikket, selv om jeg ikke har sett en episode på et par måneder. Men det er kommer jo ikke flere før til høsten :ermm:

9210002[/snapback]

 

Kommer vel ikke noe mer fra Sopranos til høsten. Var ikke sesong 6 den siste?

9210891[/snapback]

stemmer det,

Status: Canceled/Ended @ sopranos

Lenke til kommentar
Sopranos er jeg vel egentlig hekta på i øyeblikket, selv om jeg ikke har sett en episode på et par måneder. Men det er kommer jo ikke flere før til høsten :ermm:

9210002[/snapback]

 

Kommer vel ikke noe mer fra Sopranos til høsten. Var ikke sesong 6 den siste?

9210891[/snapback]

 

Men del 2 av sesong 6 har vel ikke vært tv her i Norge ennå?

Lenke til kommentar

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Sopranos er jeg vel egentlig hekta på i øyeblikket, selv om jeg ikke har sett en episode på et par måneder. Men det er kommer jo ikke flere før til høsten :ermm:

9210002[/snapback]

 

Kommer vel ikke noe mer fra Sopranos til høsten. Var ikke sesong 6 den siste?

9210891[/snapback]

 

Men del 2 av sesong 6 har vel ikke vært tv her i Norge ennå?

9211379[/snapback]

 

Stemmer det. Siste del kommer til i Norge på høsten ;)

Lenke til kommentar

liker

 

Firefly, SG-1, Stargate atlantis, Lost, Battlestar Galactica (2003), The 4400, Smallville, Star trek TOS, Star trek TNG, Star trek Voyager, Star trek enterprise, Star trek DS9, Farscape, Babylon 5, Andromeda, Mac guyver, Xena the warrior princess, Highlander the series, Alias, Angel, Buffy the vampire slayer, Taken, supernatural, X-files, Roswell, Deadwood, Hercules, Carnivale, Kyle xy, Prison break, My name is earl, Scrubs, Rome, Dark angel, Twin peaks.

 

+ flere

 

24, Sopranos, millenium, CSI, Futurama, Simpsons, Adventures of lois and clark, Friends, Bones, Doctor who new series, Crusade (var i Babylon 5 boksen min serien er ein skam), Tru calling, Home improvement.

 

Har alt eg liker + flere på DVD untatt kyle XY.

 

Skal ha heroes (som eg ikke har sett) og kyle xy og eureka (som eg heller ikke har sett) på DVD om ikke so lenge trur eg.

 

Har ein del DVD serie bokser til . Seinfeldt, O.C. , Commander in chief, Nip/tuck

Har og ein del Anime TV serier.

 

Som sikkert noen har insett no har eg ikke tid til å følge med på TV serier på TV, bare ser serier når dei kjem på DVD.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Var hekta på OC. Etter S02 mistet jeg interessen.

 

ER hekta på Greys Anatomy, CSI, Prison break, 24, ER, mm

 

Tidligere var jeg veldig hekta på 4400 og smalville. Begge seriene har i mine øyne tapt seg grundig. (men fremdeles verdt å se)

9368280[/snapback]

Enig med smallville, de burde avslutte serien!

Lenke til kommentar

Jeg er hektet på friends for n'te gang, jeg er hekta på Smallville for 2. gang (ser gjennom nå før sesong 7 begynner, er kommet til Sesong 6 episode 20)

 

Jeg er hektet på Stargate SG-1 og Atlantis, selv om det har blitt lite av noen av de i det siste (Pause i Atlantis og SG-1 er ferdig)

 

Jeg er også hektet på Heroes!!

Ellers er det lite jeg er hektet på.

Lenke til kommentar

Scrubs er fantastisk bra. Har alle seks sesongene. Sesong sju skal komme til høsten i USA, så da blir vel den å få tak i også.

 

Har begynt å se Sopranos i det siste, men har bare kommet til episode tre eller noe. Håper det blir bedre etterhvert? Hittil har det vært ganske tamt imo.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...