Wollan Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Sopranos er jeg vel egentlig hekta på i øyeblikket, selv om jeg ikke har sett en episode på et par måneder. Men det er kommer jo ikke flere før til høsten 9210002[/snapback] Kommer vel ikke noe mer fra Sopranos til høsten. Var ikke sesong 6 den siste? Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Sopranos er jeg vel egentlig hekta på i øyeblikket, selv om jeg ikke har sett en episode på et par måneder. Men det er kommer jo ikke flere før til høsten 9210002[/snapback] Kommer vel ikke noe mer fra Sopranos til høsten. Var ikke sesong 6 den siste? 9210891[/snapback] stemmer det, Status: Canceled/Ended @ sopranos Lenke til kommentar
athorb Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Sopranos er jeg vel egentlig hekta på i øyeblikket, selv om jeg ikke har sett en episode på et par måneder. Men det er kommer jo ikke flere før til høsten 9210002[/snapback] Kommer vel ikke noe mer fra Sopranos til høsten. Var ikke sesong 6 den siste? 9210891[/snapback] Men del 2 av sesong 6 har vel ikke vært tv her i Norge ennå? Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Sopranos er jeg vel egentlig hekta på i øyeblikket, selv om jeg ikke har sett en episode på et par måneder. Men det er kommer jo ikke flere før til høsten 9210002[/snapback] Kommer vel ikke noe mer fra Sopranos til høsten. Var ikke sesong 6 den siste? 9210891[/snapback] Men del 2 av sesong 6 har vel ikke vært tv her i Norge ennå? 9211379[/snapback] Stemmer det. Siste del kommer til i Norge på høsten Lenke til kommentar
VictorMordenheim Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 liker Firefly, SG-1, Stargate atlantis, Lost, Battlestar Galactica (2003), The 4400, Smallville, Star trek TOS, Star trek TNG, Star trek Voyager, Star trek enterprise, Star trek DS9, Farscape, Babylon 5, Andromeda, Mac guyver, Xena the warrior princess, Highlander the series, Alias, Angel, Buffy the vampire slayer, Taken, supernatural, X-files, Roswell, Deadwood, Hercules, Carnivale, Kyle xy, Prison break, My name is earl, Scrubs, Rome, Dark angel, Twin peaks. + flere 24, Sopranos, millenium, CSI, Futurama, Simpsons, Adventures of lois and clark, Friends, Bones, Doctor who new series, Crusade (var i Babylon 5 boksen min serien er ein skam), Tru calling, Home improvement. Har alt eg liker + flere på DVD untatt kyle XY. Skal ha heroes (som eg ikke har sett) og kyle xy og eureka (som eg heller ikke har sett) på DVD om ikke so lenge trur eg. Har ein del DVD serie bokser til . Seinfeldt, O.C. , Commander in chief, Nip/tuck Har og ein del Anime TV serier. Som sikkert noen har insett no har eg ikke tid til å følge med på TV serier på TV, bare ser serier når dei kjem på DVD. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Var ganske hektet på 24 og Malcolm I Midten en periode Lenke til kommentar
Rockagirl Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Akkurat nå er jeg helt hekta på Alias! Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Var hekta på OC. Etter S02 mistet jeg interessen. ER hekta på Greys Anatomy, CSI, Prison break, 24, ER, mm Tidligere var jeg veldig hekta på 4400 og smalville. Begge seriene har i mine øyne tapt seg grundig. (men fremdeles verdt å se) Lenke til kommentar
Rockagirl Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Var hekta på OC. Etter S02 mistet jeg interessen. ER hekta på Greys Anatomy, CSI, Prison break, 24, ER, mm Tidligere var jeg veldig hekta på 4400 og smalville. Begge seriene har i mine øyne tapt seg grundig. (men fremdeles verdt å se) 9368280[/snapback] Enig med smallville, de burde avslutte serien! Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Friends That 70's Show Kongen av Queens Man vs. Wild Futurama Family Guy American Dad Lenke til kommentar
kavk Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 prison break weeds the oc one tree hill 24 hvem er det som ikke kan bli avhengige av noen av de!? Lenke til kommentar
Rockagirl Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 prison breakweeds the oc one tree hill 24 hvem er det som ikke kan bli avhengige av noen av de!? 9369092[/snapback] Jeg er verken avhengig av Prison Break, Weeds eller 24 så det er fullt mulig Lenke til kommentar
lain Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 http://lain.pointto.us/serier.png Sier vel det meste, ikke 100% oppdatert, men nært nok. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Sopranos har fengsla meg helt. Ble sjeleglad da jeg så at den nye sesongen begynte på svensk tv i går Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Jeg er hektet på friends for n'te gang, jeg er hekta på Smallville for 2. gang (ser gjennom nå før sesong 7 begynner, er kommet til Sesong 6 episode 20) Jeg er hektet på Stargate SG-1 og Atlantis, selv om det har blitt lite av noen av de i det siste (Pause i Atlantis og SG-1 er ferdig) Jeg er også hektet på Heroes!! Ellers er det lite jeg er hektet på. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Jeg er ganske hekta på The 4400, eureka og Heroes. Jeg må liksom se alle episodene uansett. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 hadde aldri klart meg uten 24, prison break og one tree hill de beste seriene som noen gang er laget ! the OC er og verdt å nevne men det har slutta and im still here Hadde aldri klart å la vær å se på noen av de nevnte seriene ovenfor Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Jeg ser veldig mye på X-Files om dagen, har fått tak i alle åtte sesongene og er nå halvveis ute i sesong en. Det meste skremmende er at jeg får helt noia av intromusikken, resten av episoden gjør ingenting med meg. Lenke til kommentar
Deceiver Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Scrubs er fantastisk bra. Har alle seks sesongene. Sesong sju skal komme til høsten i USA, så da blir vel den å få tak i også. Har begynt å se Sopranos i det siste, men har bare kommet til episode tre eller noe. Håper det blir bedre etterhvert? Hittil har det vært ganske tamt imo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå