Lekser Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 (endret) Scrubs og The `70 show. Hekta! Endret 27. mai 2007 av June-aid Lenke til kommentar
Fhs Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Entourage! Er så deilig serie, har sett alle 3 sessongene 3 ganger nå tror jeg! Elsker det, vet ikke helt hva jeg skal si, er en deilig atmosfære i serien, får så lyst til og være med i gjengen! Herregud så patetisk det høres ut, men serriøst! Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Tilbake på One Tree Hill nå - sesong 4. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Blir oth i morra ;D gleder meg Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Oz er vel den serien jeg så mest av per dag. 5-6 episoder hver dag kanskje. 1t pr episode. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Har blitt veldig hekta på The OC i det siste, lånte sesong 1 av en kollega som har kjøpt alle sesongene på dvd. Tror jeg så hele sesongen på 3 dager. Klarer ikke å vente til jeg får låne sesong 2 av han! Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Har blitt veldig hekta på The OC i det siste, lånte sesong 1 av en kollega som har kjøpt alle sesongene på dvd. Tror jeg så hele sesongen på 3 dager. Klarer ikke å vente til jeg får låne sesong 2 av han! 8768099[/snapback] hehe ja husker jeg så the OC i strekk og var ferdig med sesongene på ett blikk, å gud så jeg savner den serien! kos deg når du kan kongeserie! Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Akkurat nå er jeg helt hekta på heroes. For en brilliant uforutsigbar serie! Lenke til kommentar
Myst Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Liker: That's 70's Show Friends King of Queens 8 simple rules Elsker: CSI (Las Vegas) Prison Break Simpsons Two and a half men Hekta: Scrubs LOST Smallville Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Hum, skal vi se her. Når jeg først begynner på en serie og har flere episoder tilgjengelig så ender det som oftest med avhengighet. De seriene jeg har begynt på og bare måtte se resten av sesongen av: The Sopranos Lost (sesong 1, gikk i vasken i sesong 2) Prison Break (sesong 1) Futurama (samtlige) Six Feet Under (bare sett sesong 1 hittil) Dexter (venter håpefullt på sesong 2) Battlestar Galactica (sesong 1 og 2) Heroes The OC (sesong 1 og 2) Oppdaterer med flere etterhvert som jeg kommer på. Har mange på tunga. Endret 5. juni 2007 av Steffenm Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 LOST The Simpsons F.R.I.E.N.D.S husker ikke mere nå Lenke til kommentar
passivaggresivsnekkern Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Veronica mars!! <3 og Prison Break Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Lik historie som Alper ovenfor. Hadde egentlig aldri giddet å se på The O.C. tidligere, men ble overtalt til å låne Sesong 1 av en kamerat. Fikk samleboksen på skolen på tirsdag. Var ferdig med sesongen isted. Altså 3 dager. Utrolig fengslende serie som får deg klistret til skjermen. Nå gleder jeg meg til mandag, da jeg får låne sesong 2. Han har alle 4. Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Jeg så episoder av Heroes, How I met your mother og 30 rock nærmest i marathon. :!: Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Begynte nettopp å se The shield, fantastisk serie! Synes the strike team er the good guys, kanskje Dutch også Resten er stort sett for pripne og irriterende, SPESIELT kona til Vic og dama til Shane, er DET MULIG. Du finner ofte irriterende kvinnfolk i serier, men disse to tar egentlig kaka. Har kommer til midten av sesong 3 btw! Lenke til kommentar
Engel_Linn Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Grey's Anatomy. Sett de tre første sesongene. Åh, som jeg savner GA. Men i det siste har det blitt veldig lite TV på meg. Lenke til kommentar
Strongbow Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) Akkurat nå følger jeg med på Lost, O.C og Smallville. Det var helt tilfeldig at jeg forsatt ser på O.C. Så første og andre sesong men datt av i tredje da jeg aldri fann ut av når det gikk og så glemte jeg det. Begynte igjen i fjerde sesong da jeg tilfeldig zappet gjennom alle kanalene en dag da jeg kjedetmeg. Var litt glad over at de hadde byttet ut Marissa(hva skjedde med henne?) med Taylor. Såg på Justice, men det ser ut til å være ferdig. Utrolig kort sesong. Var jo en bra serie. mantorkel: Når begynner neste sesong av Veronica Mars? Tredje tror jeg det er som er neste. Om den ikke har begynte allerede den også da.... Endret 11. juni 2007 av Strongbow Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Marissa døde i et bilkrasj mener jeg å ha hørt.. Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Marissa døde i et bilkrasj mener jeg å ha hørt.. 8841477[/snapback] Jada, hva er meningen med å spoile? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå