Gå til innhold

Hekta på tv-serie?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Entourage!

Er så deilig serie, har sett alle 3 sessongene 3 ganger nå tror jeg!

Elsker det, vet ikke helt hva jeg skal si, er en deilig atmosfære i serien, får så lyst til og være med i gjengen!

Herregud så patetisk det høres ut, men serriøst! :w00t:

Lenke til kommentar
Har blitt veldig hekta på The OC i det siste, lånte sesong 1 av en kollega som har kjøpt alle sesongene på dvd. Tror jeg så hele sesongen på 3 dager. Klarer ikke å vente til jeg får låne sesong 2 av han!  :dribble:

8768099[/snapback]

hehe ja husker jeg så the OC i strekk og var ferdig med sesongene på ett blikk, å gud så jeg savner den serien! kos deg når du kan :p kongeserie!

Lenke til kommentar

Hum, skal vi se her. Når jeg først begynner på en serie og har flere episoder tilgjengelig så ender det som oftest med avhengighet. De seriene jeg har begynt på og bare måtte se resten av sesongen av:

The Sopranos

Lost (sesong 1, gikk i vasken i sesong 2)

Prison Break (sesong 1)

Futurama (samtlige)

Six Feet Under (bare sett sesong 1 hittil)

Dexter (venter håpefullt på sesong 2)

Battlestar Galactica (sesong 1 og 2)

Heroes

The OC (sesong 1 og 2)

Oppdaterer med flere etterhvert som jeg kommer på. Har mange på tunga.

Endret av Steffenm
Lenke til kommentar

Lik historie som Alper ovenfor.

Hadde egentlig aldri giddet å se på The O.C. tidligere, men ble overtalt til å låne Sesong 1 av en kamerat. Fikk samleboksen på skolen på tirsdag. Var ferdig med sesongen isted. Altså 3 dager. Utrolig fengslende serie som får deg klistret til skjermen.

Nå gleder jeg meg til mandag, da jeg får låne sesong 2. Han har alle 4.

Lenke til kommentar

Begynte nettopp å se The shield, fantastisk serie! Synes the strike team er the good guys, kanskje Dutch også :D Resten er stort sett for pripne og irriterende, SPESIELT kona til Vic og dama til Shane, er DET MULIG. Du finner ofte irriterende kvinnfolk i serier, men disse to tar egentlig kaka. Har kommer til midten av sesong 3 btw!

Lenke til kommentar

Akkurat nå følger jeg med på Lost, O.C og Smallville. Det var helt tilfeldig at jeg forsatt ser på O.C. Så første og andre sesong men datt av i tredje da jeg aldri fann ut av når det gikk og så glemte jeg det. Begynte igjen i fjerde sesong da jeg tilfeldig zappet gjennom alle kanalene en dag da jeg kjedetmeg. Var litt glad over at de hadde byttet ut Marissa(hva skjedde med henne?) med Taylor. Såg på Justice, men det ser ut til å være ferdig. Utrolig kort sesong. Var jo en bra serie.

mantorkel: Når begynner neste sesong av Veronica Mars? Tredje tror jeg det er som er neste. Om den ikke har begynte allerede den også da....

Endret av Strongbow
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...