Gunfreak Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 (endret) ja er så lenge det er untenfor norge må du betale moms(eneste untaket er om du bestiller fra bergen) har du sonefri dvdspiller og driter i norsk tekst får du de tidligste sesongene for under 200kr fra amazon.com Endret 27. desember 2006 av gunfreak19 Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Har vært skikkelig hekta på "That 70's show", men tror jeg klarer å styre meg nå. Lenke til kommentar
slettebakken Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 koffor er det unntak hvis du bestiller fra bergen da? alt må jo gjennom tollvesenet i oslo uansett. men det er kun hvis filmen kommer over 200 at man må betale moms. dette gjelder ikkje hvis summen kommer over 200 pga frakt? Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Har vært hektet på disse: Seinfeld Friends Eveybody loves Raymond 24 (sesong 1) The Simpsons Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 The simpsons Lost Prison Break Heroes Scrubs My name is earl Smallville og sikkert noen flere Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Jeg var hekta på lost... Men nå er det bare seigt. Og the O.C til sesong 3 Meeen det som er i slaget nå er klart nip / tuck, vil anbefale alle å se denne serien...Har kommt til ses 3, ca midt i og klarer ikke slutte å se.. :!: Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 jeg hadde ikke klart meg uten 24, one tree hill og prison break og på en måte OC. men nå har oc slutta . ble en bra slutt på den så tror jeg overlever, får vell se noen episoder om igjen Lenke til kommentar
Dstrand Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Jeg har sett/ser eller vert hekta på: 24 Prison Break Heroes Veronica Mars Cold Case Arrested Development Lost Frustrerte Fruer (desperate house wifes) Disse er til og anbefale på det varmeste Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 -That 70s show -Prison break -Scrubs -Bones -Shark -Criminal Minds -Malcom in the middle -7th heaven -My name is Earl -Two and a half men -Kongen av queens -CSI -Supernatural Stort sett alle serier som går på tv. Ser alt, og liker det meste Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) Huska spesielt at jeg var ganske hekta på Stargate SG-1, så sesong etter sesong på svært kort tid Endret 1. mars 2007 av WarpX Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 24 Dexter Eureka Everybody Hates Chris Grey's Anatomy Heroes Jericho Lost My Name Is Earl Prison Break Stargate SG-1 The 4400 That 70s show Malcom in the middle Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 C.S.I Har sett ca alle episodene i alle sesongene, untatt den første Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Huff,har vært hektet på så mange at det er skummelt Akkurat nå så må lista være: Jericho Heroes Lost Prison Break(Ikke like mye nå) Battlestar Galactica Family Guy Har nok vært hektet på de fleste serier som har vært innom TV Norge,TV 3 og TV 2 Var en stund jeg hadde veldig godt med fritid så :!: Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 The Simpsons og Scrubs. Har prøvd å følge med på serier som Prison Break, Lost osv. men det ender som regel opp med at jeg mister interressen og slutter å bry meg om karakterene. Lenke til kommentar
MRN Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Hekta på West Wing. Gleder meg til siste sesong som snart kommer på dvd. Command in chief med Geena Davis var også kanonbra. Synd de kuttet serien etter en sesong. 7459763[/snapback] åh! West Wing var jeg også totalt hekta på! Så sesong 4, 5 og 6 på kort tid. Den første TV-serien jeg noengang har kjøpt. Genial serie. Storkoste meg hele tida. Særlig 5 og 6. Noen som vet når sesong 7 kommer på DVD med norsk tekst? Og går serien fortsatt? Lenke til kommentar
edge Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Atm er det 24, Scrubs, House og Smallville. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 sesong 7 ble den siste noe som var kjip da det virka som serier ville bli ganske fornyet. og Alen Alda var god. sesong 7 ble vist på NRK for en kort stund siden er vel bare en måned eller 2 siden den ble avsluttet Lenke til kommentar
Cadaverfur Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 The OC alle sesongene og Prison Break. Satt og så på det fra jeg kom hjem fra skolen til jeg gikk og la meg. Samt mange anime serier. Lenke til kommentar
Missen Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Her er min liste: (noen av dem var jeg hektet på før) 24 One Tree Hill Passions Sunset Beach Home & Away The Third Watch Lost Jeg liker maange andre serier, men jeg kan ikke kalle meg hektet, så listen ovenfor er absolutt det jeg har/liker best Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå