dynamic Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 The Simpsons Family Guy That 70's show Kongen av Queens South Park Prison Break My name is Earl Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) Scrubs og Family Guy for tiden:) Edit: og Brainiac, Topgear og Mythbusters. Endret 2. desember 2006 av Andeby Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Kan vel egentlig legge til One Tree Hill etter å ha sett 15 episoder i går og i dag. Lenke til kommentar
Brighto Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) Battlestar Galactica. Utan tvil den beste sci-fi serien eg har sett Mythbusters Top Gear Endret 4. desember 2006 av Brighto Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Jeg har sett omtrent alle MacGyver episodene 2-3 ganger. Jeg har snart sett alle Malcom i midten episodene ( tror jeg ) og ser nå mye That`s 70`s show, og Spin City. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Nå som jeg som har sett alt som er å se av Stargate-seriene, har jeg tenkt å fullføre Arrested Development. S02 E06 var hysterisk morsom. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Jeg er hektet på: 24 Stargate SG-1 og Atlantis Battlestar Galactica Heroes Jericho Doctor Who Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Prison Break Stargate Atlantis Battlestar Galactica Heroes Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Nå som jeg som har sett alt som er å se av Stargate-seriene, har jeg tenkt å fullføre Arrested Development. S02 E06 var hysterisk morsom. 7420507[/snapback] Arrested Development er kos. Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Prison Break,kan ikke gå glipp av en episode..utrolig bra serie. Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Sist serie jeg så var vel robinson ekspedisjonen, den første. Etter det så har jeg ikke fulgt med på noe som helst. Jeg ser kanskje en episode av den serien og en av en annen, men jeg følger ikke med på noen. Ser på det som er på tv'en når jeg skrur den på, dersom det er bra da. Blir rastløs av å se tv uansett hva som er på. Det blir for passivt å sitte og stirre på skjermen. Etter noen minutt så sitter jeg som regel og fikler med pc'en mens jeg ser på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Er helt hekta på That 70's show. Det begynner jo nå og Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Nip/Tuck Dexter Heroes 24 Lost Jericho Battlestar Galactica House M.D Ja, det er kanskje alle. Har ganske mye å se på for tiden. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Jeg er hekta på The L Word. Første sesong blei sett på under ett døgn (besto kun av 12 episoder, though) Lenke til kommentar
PilotBRS Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Disse er jeg hekta på: Prison Break Lost Battlestar Galactica Stargate Atlantis Heroes Smallville The O.C. My name is Earl Er delvis hekta på disse: Supernatural Stargate SG-1 Rome Lenke til kommentar
ApeiBur Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 1. Lost 2. PB og Heroes deler andreplassen 3. The O.C Ser også på Scrubs, men dør ikke om jeg går glipp av en episode Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Hekta på West Wing. Gleder meg til siste sesong som snart kommer på dvd. Command in chief med Geena Davis var også kanonbra. Synd de kuttet serien etter en sesong. Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) Uten tvil hekta på: The Simpsons Prison Break Lost Nip/Tuck CSI/NY/Miami Ellers har jeg så smått begynt med One Tree Hill og Heroes. Godt jeg ikke har eksamen før etter jul Takk for at du påpekte det, Mr. Berg. Gikk en smule fort i svingene her Endret 11. desember 2006 av fredriku Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 One Three Hill One Three Hill? Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) Nip/Tuck er den mest sinnsyke serien noensinne. Du kan gå fra å like til å hate en karakter i løpet av fire episoder, og det er så mye sinnsykt som skjer i denne serien at man kan ærlig talt si at man har sett alt etter de første tre sesongene. Og den skumleste seriemorderen noensinne, The Carver, topper lista over freaky shit i Nip/Tuck. Tror alle som liker dramaserier eller at serier er litt psykologiske må sjekke Nip/Tuck. EDIT: Teknisk sett er han ikke en seriemorder. Endret 9. desember 2006 av Thrusthamster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå