Nemi2003 Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 sukk, jeg er en tv-slave: Alias Veronica Mars Lost Desperate Housewives My name is Earl Gilmore Girls Charmed Nynne Ghost Whisperer Invasion Lenke til kommentar
olek21 Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 (endret) Jeg kan ikke si at jeg er hekta på noen serier, men jeg liker å få med meg: Scrubs, That 70's show, Friends, Seinfeldt, Pizzagjengen, Kongen av queens, Malcom in the middle Futurama, Simpsons, My name is earl. Fikk også med meg 1. sesong av Lost og prison break. Og smallville da, som jeg så de 4-5 første sesongene av Endret 30. november 2006 av olek21 Lenke til kommentar
Super-E Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Som den tv-slaven jeg er liker jeg heller ikke å følge med på serier uten å få med meg absolutt alle episodene,derfor er det noen ganger en lettelse da de slutter..hehe..de jeg følger med på nå er: Prison Break Gilmore Girls Lost Csi LA Tidligere var Friends min store besettelse,og jeg ser fremdeles de repriseepisodene jeg kan,og den komplette samlingen står øverst på ønskelisten til jul. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Six Feet Under Shameless Pride & Prejudice Nathan Barley Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 (endret) Ser at dere nevner Scrubs her, har ikke sett den jeg. Hva handler den om? Bra? Personlig skjønner jeg ikke hvordan man kan bli avhengig av Scrubs, det handler om en sykepleier. Simen2k: Handler om legestudenter som læres opp ved et sykehus. Det er en humorserie, og det er masse spesielle personligheter på sjukehuset, noe som gjør det hele utrolig artig. Ganske unik fortellerteknikk, også. Timur: Lege. Og det er en bra humorserie, men kan hende har du for dårlig humor. Edit: Må ikke glemme min liste med serier; Lost Prison Break Smallville Scrubs Stargate SG-1 Stargate Atlantis Battlestar Galactica Futurama Endret 30. november 2006 av Mr.Berg Lenke til kommentar
Rockagirl Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 (endret) - The OC - One tree hill - That 70s show - Veronica Mars - LOST - Friends - Angel og Buffy - Smallville - Pizzagjengen - CSI Miami - Gilmore girls - Home and away Er sikkert noe jeg har glemt men disse er vel de jeg er mest hekta på Endret 2. desember 2006 av Rockagirl Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Lurer på om jeg skal kjøre i gang med One Tree Hill, The Shield og Sopranos nå, men er redd det kommer til å gå veldig mye tid med da. Angående One Tree Hill håper jeg det er noe i samme gaten som The OC. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Hekta og hekta.. Jeg får stort sett med meg disse: 24 Home and Away Alias One Three Hill Cæsar CSI Gilmore Girls Will & Grace Prison Break Lost Medium The L Word Medical Investigation Kongen av Queens Cold Case Seinfeld Friends Veronica Mars Jeg ser for mye på tv..... Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) The New Adventures of Old Christine tenkte jeg jeg skulle begynne å følge med på nå Endret 1. desember 2006 av Vegard Melsom Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) Nok en tv slave her : 1. Prison Break 2. Kongen av Queens 3. South Park 4. My Name Is Earl 5. Famely Guy 6. Simpsons 7. Lost 8. Grey's Anatomy 9. Christine 10. Bundy 11. Friends 12. Hotel Cæser 13. Joey uff tenk jeg ser alt dette Endret 12. desember 2006 av CatoZ Lenke til kommentar
lain Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Den ultimate siden for de som er hekta. My Episodes Får også sånne fine ting som denne lille søte saken. Lenke til kommentar
GtReBra Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Min liste er: -Buffy Blir alderig lei denne serien, Har den på DvD og har sett den flere ganger Så kommer noen andre favoritter. The Shield X-files Scrubs Se 1 og 2 av Ultimate Force The unit ++++ Lenke til kommentar
Minus Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 House. Prison Break før, men siden dataen min kræsjet etter at jeg prøvde å gjøre no smartegerier så blei alt jeg hadde borte. Og nå driver jeg ikke så mye med robbing av internettbutikker, for å si det sånn. Lenke til kommentar
gorber Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) Vi ser masse serier og filmer her i huset. Dette er min liste Grey's Anatomy, episode 9 sesong 3 var konge. CSI, alle filialer. Criminal Minds Over There Scrubs; Når kommer sesong 6 da? How I met your mother 2 and a half men Simpsons Cops House MD Endret 2. desember 2006 av gorber Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) Av alle ting jeg ser på, så er jeg "hekta" på McGyver Sempron Endret 2. desember 2006 av Sempron Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Hekta på MacGyver og du klarer fortsatt ikkje å skrive namnet riktig. Lenke til kommentar
holtapp Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Serien over alle serier er The Wire. Politidrama uten sidestykke. Så følger: Sopranos Scrubs Heroes Dexter Shield House Pluss en del til jeg ikke kommer på i farta. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Scrubs; Når kommer sesong 6 da? Den kom her om dagen. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Ai ai ai... Da havna jeg på "kjøret" med en ny serie. Er nå helt hekta på Heroes... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 The OC, Sopranos, Family Guy og South Park er de seriene jeg er avhengig av. Da jeg fikk Seinfeld-bokser mellom hendene forsvant det en god del timer der også. Sånn sett er det greit med serier der jeg max får tilgang på en episode i uken, da jeg lastet ned 5 sesonger av Oz var det rett før øynene mine ble firkantet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå