Gå til innhold

Hekta på tv-serie?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er hekta på Lost, har sett nesten alle episodene, utenom, i juleferien, for jeg har ikke TVN hjemme :S

Var hekta på Las Vegas, Prison Break, NYPD.

Prøver å få meg de fleste CSI episodene fra Las Vegas og Miami.

 

edit: ops, sikkert i høst eller vinterferie, jeg gikk glipp av Lost... :blush:

Endret av killerboy85
Lenke til kommentar
Episoden har gått på tv for maaange uker siden.

8841646[/snapback]

Ja, men det er allikevel folk som ser serien på dvd som ikke ønsker å bli spoilet.

8841771[/snapback]

 

Greit nok det, men det at hun skulle ut av serien ble slått opp i media som en stor sak (før episoden ble sendt), slik at det er mer eller mindre "allment" kjent for de som følger med på serien.

Lenke til kommentar
Er hekta på Lost, har sett nesten alle episodene, utenom, i juleferien, for jeg har ikke TVN hjemme :S

Var hekta på Las Vegas, Prison Break, NYPD.

Prøver å få meg de fleste CSI episodene fra Las Vegas og Miami.

 

edit: ops, sikkert i høst eller vinterferie, jeg gikk glipp av Lost...  :blush:

8841669[/snapback]

Ser på Las Vegas jeg og. Akkurat nå ser jeg reprisene på ZTV som jeg ikke har sett før. Sendte en mail til TV3 og spurte når neste sesong skulle begynne og de svarte vinteren 2008 :cry:

Lenke til kommentar

Har vel bare en serie som jeg er helt überhekta på, og det er 24.

Såg sesong 4 sammenhengende med en kompis ( det vil si 18 timer :!: )

 

Andre serier jeg er ganske hekta på er:

- House

- South Park

- Nytt på Nytt ( Sommerpause akkurat nå )

- Heartbeat ( Sett på i 10 år, fortsatt like koslig :D )

Det var vel de seriene jeg bruker å se på, noen prioriteres vel og merke mer enn andre.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Dei seriane eg har vore mest hekta på:

 

OZ - Den BESTE dramaserien nokon gong laga!! synd den er ferdig.

 

Heroes - Blei ferdig å sjå sesong 1 i går. Hadde sett igjennom sesongen på 2-3 dagar og var heilt hekta. Då eg var ferdig visste eg ikkje ka eg skulle ta meg til med :S Einaste eg tenkte på var helten min Hiro Nakamura og resten av gjengen :p No vil eg berre ha sesong 2

 

LOST - var vore litt av og på med den serien.. var mest hekta i sesong 1

 

Prison Break - hekta.. greidde ikkje å sitte i ro etter den episoden i sesong 1 der Michael truer han fyren med kniv og seier at han skal få broren sin ut frå fengselet :D

 

That 70's Show - Har vore ganske hekta på det ja. ingen er like tøff som Kelso!! spessielt ikkje då han gjekk på politiskulen, då var han heilt sjef.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Akkurat nå følger jeg med på Lost, O.C og Smallville. Det var helt tilfeldig at jeg forsatt ser på O.C. Så første og andre sesong men datt av i tredje da jeg aldri fann ut av når det gikk og så glemte jeg det. Begynte igjen i fjerde sesong da jeg tilfeldig zappet gjennom alle kanalene en dag da jeg kjedetmeg. Var litt glad over at de hadde byttet ut Marissa(hva skjedde med henne?) med Taylor. Såg på Justice, men det ser ut til å være ferdig. Utrolig kort sesong. Var jo en bra serie.

 

mantorkel: Når begynner neste sesong av Veronica Mars? Tredje tror jeg det er som er neste. Om den ikke har begynte allerede den også da....

8833300[/snapback]

 

Den starta aldrig.. mener jeg da...jeg "skaffet" den :p

Lenke til kommentar

Serier som jeg er hekta på (eller noen som jeg rettere sagt VAR hekta på), og som jeg selvfølgelig er helt oppdatert på, dvs. sett alt av:

 

#Scrubs

#24

#The Office [uS]

#Heroes

#Prison Break

#South Park

#Jericho

#Lost

#Frustrerte Fruer

#That 70's Show

#Vanished

#Malcolm i midten

#Futurama

#Kongen av Queens

#Alle elsker Raymond

#Friends

 

(Seriene er ikke satt i rekkefølge. Det ville blitt vanskelig og tatt lengre tid)

 

EDIT: Glemte selvfølgelig noen tidligere. Lagt til de nå.

Endret av Wollan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...