Maiev S. Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Har du noen gang vært totalt hekta på en tv-serie, og hvilken? For å svare på meg selv så er jeg akkurat ferdig med Season 1 av The O.C og jeg må innrømme at jeg sjeldent har vært så hekta på noen form for tv-serie, uansett om the er Idol eller annen agurk-tv. Denne serien, som jeg trodde var en überfjortis-serie, viste seg å være en veldig bra serie som inneholder alle mulige ting som trengs i en serie. Heite damer, rike familier, kjærlighet, sorg og ikke minst humor. For de som ikke har sett denne serien, vil jeg anbefale den på det sterkeste. Den minner meg ikke akkurat om en typisk tv-serie, det er mer som en veldig veldig lang film. Jeg har liggi her i senga mi med Powerbooken og jeg har ikke klart å slutte å se på den. Season 1 består av 27 episoder på 45 min og jeg gjorde meg ferdig på 3 døgn. Ja, jeg er fornøyd, akkurat passe hekta. Lite lekser, mye film, lite soving, akkurat som livet skal være. Noen flere på forumet som har vært hekta på denne eller andre serier? Skriv her. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Lost Prison Break 24 Lenke til kommentar
Maiev S. Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2006 Lost Prison Break 24 5542881[/snapback] Jeg har ikke sett Prison Break, men jeg har hørt at den er bra? Hvordan er den? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Lost Prison Break 24 5542881[/snapback] Jeg har ikke sett Prison Break, men jeg har hørt at den er bra? Hvordan er den? 5542898[/snapback] Bra Lenke til kommentar
Blod Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Scrubs og Prison Break er de serienen jeg må ha med meg hver uke, men følger også med på that 70`s show og las vegas. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 stargate sg1, simpsons, futurama, scrubs.. Lenke til kommentar
Maiev S. Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2006 Ser at dere nevner Scrubs her, har ikke sett den jeg. Hva handler den om? Bra? Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 24 The Simpsons Prison Break nå for tiden Lenke til kommentar
Timur Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 24! Delvis Lost. Personlig skjønner jeg ikke hvordan man kan bli avhengig av Scrubs, det handler om en sykepleier. Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Lost, Prison Break og My name is Earl er vel de seriene jeg følger med på. Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Lost Prison Break 24 5542881[/snapback] Og Smallville! Har også tenkt å se Rome...men er dog ikke hekta siden jeg ikke har sett noen episoder enda. Lenke til kommentar
Maiev S. Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2006 Og Smallville! Har også tenkt å se Rome...men er dog ikke hekta siden jeg ikke har sett noen episoder enda. 5543214[/snapback] Jammen mange serier jeg ikke har fulgt med på her, får vel begynne å se noen på TV også istedet for å stenge meg inne med DVD sesonger. Lenke til kommentar
snjosokk Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 walkabout med nils og ronny på nrk er ganske tidig ellers så ser eg relativt lite på TV...såpeseriar og reality kan igrunn ta seg ein bolle... Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Lost Prison Break The Simpsons Welcome To The Scene og tenkte jeg skulle begynne å se My Name Is Earl. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 simen2k: The OC sesong 1 er faktisk ganske bra, men tror du vil endre syn utover i sesong 2 og 3. Sesong 3 har eg faktisk ikke giddet å fulgt med på. Såg de første episodene.. hmm.. må kanskje begynne å se på det igjen Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 (endret) Er ikke hekta på noe, og er egentlig bare glad til. 1 stk TV-slave mindre =) Angel er slutt også nå såh... *grine* Edit: Jeg følger med på Prisonbreak. Stort sett alt annet er "gikk jeg glipp av det? whatever". Endret 3. februar 2006 av Sundiver Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 (endret) - Prison break - My name is earl - Las Vegas Endret 3. februar 2006 av Dotten Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 (endret) Forandring fryder. Endret 25. oktober 2009 av Onyx Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Er småhekta på litt forskjellig men serien som har vært MEST avhengighets-dannende blir nok X-files.. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 24 Prison Break Muldvarpen 71 Grader Nord Friends Pizzagjengen That 70's Show Lost Kongen av Queens Hekta og hekta Fru Blom. Noen serier prioriteres framfor andre. Sikkert flere også. Oppdateres kontinuerlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå