Normy Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Hei Jeg har en D-Link router, jeg plages med at jeg ikke kommer meg på internett. Det funket i går men, i dag funker det ikke. Jeg tror det kan ha noe med Standar gateway å gjøre. Har på automatisk ip. Det står at Lokal Tilkobling er tilkoblet, men internetten funker bare ikke. Jeg har tatt en Feilsøk å der sto det at Standar Gateway ikke var tilkoblet. Håper noen kan hjelpe meg fortest mulig. Lenke til kommentar
Gaby Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Prøv å oppdatere firmwaren. Du finner den på D-Links hjemmesider. Lenke til kommentar
Konge Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Er man sikker på at routeren er korrekt konfigurert opp mot den "boksen" som leverer internett . Hvilken ISP er det snakk om her og hvilket "modem" snakker vi om som sitter før "dlinken" som vi heller ikke vet modellbetegnelse på . For det er litt for enkelt å si oppgrader firmwaren før man vet ... Lenke til kommentar
la7dfa Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Standard Gateway er det samme som routeren. Foreslår at du sjekker kabling og forsøker en hard reset av routeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå