Gå til innhold

IP-adresse og duster

Anbefalte innlegg

Ja, - jeg vil gjerne samarbeide, - men Yummy vil ikke eller kan ikke argumentere.

Så Yummy har bannet meg, - og "ler" av at han ser IP-adressen min. - Men gjør han det ???

Hvorfor kan jeg logge meg på med hvilket som helst nytt brukernavn da? ?? ??? ???? ????? ?????? ??????

Om det ikke var så mange dustete moderatorer, - ville det neppe være særlig spam her, - men men ......

Så blir jeg utestengt, - men jeg er "inne", - hva når jeg er"ute"? :eek:

[ Denne Melding var redigert av: inne på 2002-09-15 20:50 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-09-15 20:49, inne skrev:

Ja, - jeg vil gjerne samarbeide, - men Yummy vil ikke eller kan ikke argumentere.

Yummy følger retningslinjene som vi brukere må godta for å kunne bruke dette forumet. Om du *leser* disse så vil du se at utestengningen er på sin plass

Quote:

Så Yummy har bannet meg, - og "ler" av at han ser IP-adressen min. - Men gjør han det ???

Ja, alle moderatorer kan se IP adressen din.

Quote:

Hvorfor kan jeg logge meg på med hvilket som helst nytt brukernavn da? ?? ??? ???? ????? ?????? ??????

Her ser du en grunn til at du er bannet. Du skal bruke ETT utropstegn, ikke en haug. Slik tegnbruk irriterer mange av brukerne på forumet inkl meg.

Grunnen til at du kan logge deg på med hvilket som helst brukernavn er at IPen ikke er bannet, bare brukernavnet ditt.

Quote:

Om det ikke var så mange dustete moderatorer, - ville det neppe være særlig spam her, - men men ......

Tror jeg har vært lenge nok på forumet til å si at når det ikke blir moderert så øker spamminga, fjortisfaktoren og warez aktiviteten.

Quote:

Så blir jeg utestengt, - men jeg er "inne", - hva når jeg er"ute"?
:eek:

Ja, se på deg selv som utestengt. Godta at du bare kan lese forumet i 14 dager og *ikke* prøv å registrere flere kontoer eller på andre måter post flere poster, da blir du bare permanent utestengt. Hvor mer du maser nå hvor verre blir det, for deg. Det koster ikke moderatorene 5 øre å stenge deg ute permanent.

Se på dette innlegget som et vennlig råd fra en som prøver råde deg til hvordan du skal forholde deg til moderatorene, andre brukere og forumets regler slik at du ikke kommer på kanten i framtiden. Egentlig skulle jeg aldri svart på innlegget ditt da det vil bli karakterisert som spam og man ikke skal svare på spam så jeg får meg nok en ny smekk på fingra av yummy nå.... :wink:

Lenke til kommentar

Det er ulike meninger.

Men jeg takker Anders og skal ta det hele til etterretning.

Jeg er i oposisjon til flere ting, - men spammer ikke slik jeg forstår det. Så skal jeg merke meg at andre mener annet enn meg, - og moderere meg, - Ikke for alltid, - men i forhold til å fortsette nå ...

:smile:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-15 21:13, Jannis-15 skrev:

Anders Leipsland: enter _er_ permanent utestengt (om jeg forsod deg riktig yummy?), problemet er at han ikke vil gi seg...

Det er korrekt. Enter og inne er begge (?) bannet.

Det er vanskelig å gjøre noe med at en bare kan lage et nytt brukernavn og logge seg på en Online-dialup linje, men vi kan kontakte Online (har allerede bra samarbeid med de på leveranse av innhold så det burde være en enkel sak) om å få de til å ta affere ovenfor personer som fortsetter slik.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...