Eksos Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Absolut Raspberri, rød saft og farris. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 (endret) Alle dere som ikke er gamle nok til å kjøpe alkohol i det hele tatt (det vil si mindre enn 18 år), lar være å poste. Jeg orker ikke å sitte å bla meg igjennom poster fra 14-åringer som roper "Jäger er best", "Hiimkoook" osv. Og til de av dere som sier at det "bare er å få en på 20 år til å kjøpe for dere", så har jeg en liten nyhet: Vedkommende har ikke lov å gi bort, selge eller donere bort spriten han/hun har kjøpt til noen som er under 20 år! Endret 3. februar 2006 av oysfaerg Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 (endret) May i suggest: Edit: Jeg "husker" den så godt at nå mens jeg skrev innlegget, ble jeg tørr i halsen...ugg. Endret 3. februar 2006 av Ozelot Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 May i suggest: Edit: Jeg "husker" den så godt at nå mens jeg skrev innlegget, ble jeg tørr i halsen...ugg. 5545944[/snapback] Selv om Absinth er aldri så morsomt å drikke, tror jeg ikke vi skal drive å forklare disse at det er toppers, hehe. Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Absolut Raspberri, rød saft og farris. 5545898[/snapback] Blir dårlig bare av navnet.. Var så heldig å få smake på Rasperry i sommer.. endte opp med at jeg drakk mesteparten reint fordi det var så godt.. Når jeg våkna dagen etterpå så lå jeg hele dagen å sov med hodet over dass-skåla og fikk aldri rasperry-smaken utav meg.. på kvelden fikk jeg vite at jeg hadde kjørt bilen til naboen av veien og den sto parkert med ett stykk punktert dekk Aldri mer Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 oysfaerg hva sliter du med? Ikke lov å diskutere alkohol over internett fordi man har oppgitt at man er 16 år gammel? Kan du PLEASE si meg hvor det står skrevet i retningslinjene... ... Lenke til kommentar
ostov Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Hvor gammel må man være for å få kjøpt den Kalinka greia? 18 eller 21? Lenke til kommentar
Togo Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Daniel89: Tror han mener mer at man ikke bør anbefale Absinth til førstegangsdrikkere da det fucks you up real bad. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 (endret) Jack Daniels og en god cigar Det er vel rundt 40% så er ikke noe nybegynner greier, pluss at den er litt dyr, 350 kr i Sverige. Blue Nun koster 50-60 kr på polet i Sverige. Den er god og inneholder rundt 7% (Hvit Vin) Forøvrig så er jo Baileys og Advokat (Eggeliqur) godt til kaffen Endret 3. februar 2006 av Nicklas Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Jack Daniels og en god cigar 5547052[/snapback] Begynner å bli lenge siden jeg nøt den kombinasjonen nå, får satse på gjenntagelse iøpet av helge Til trådstarter så vil jeg annbefale Fisherman, ikke for mange prosent alkohol å har en smak de fleste liker. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Sprit og battery.. Du får det ikke mer "vennlig" enn det Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Sprit er forbeholdt de som kan kjøpe det, jeg sa tidligere at jeg ikke gidder å se på at dere "anbefaler" de under 20år å drikke sprit, for det er så vennlig og greier og greier. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg