Ottesen Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Bump bump, nå har jeg samme problema igjen ! noen som vet hva det kan være ? Musa fungerer bra i ca 2 min etter oppstart, også da låser musepekeren seg, men musa kan brukes, er bare det at jeg ikke ser den... Datan ble plutselig også mye tregere i oppstart, har ikke gjort noe spes med datan i det siste... Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Har du prøvd i sikkermodus? Har du prøvd med drivere til musa? Hvilken sikkerhetsprogramvare har du? Lenke til kommentar
Ottesen Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2006 Heisann... Musa fungerer i sikkerhetsmodus, har ikke prøvd med nye drivere. Jeg bruker Symantec antivirus og firewall... Har du prøvd i sikkermodus? Har du prøvd med drivere til musa? Hvilken sikkerhetsprogramvare har du? 5543272[/snapback] Lenke til kommentar
Ottesen Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2006 Ingen som vet noe, det blir bare verre og verre nå Datan virker egentlig mye treigere også... Lenke til kommentar
O. B. Lix Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Kort fortalt: spyware. Kjør hitman pro for å fjerne all guff... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå