FpsStu Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Har til nå hatt en netopia modem fra NGT og en 3com officeconnect trådløs router, men pga endring av abb får jeg en thomson router av dem (som ikke er trådløs) som alle vet så går ikke flere routere sammen pga DHCP, så jeg lurer på hva som skjer når jeg skrur av DHCP i 3com routeren? Vil den fungere som en switch for både RJ45 og trådløst? eller vil den bare kræsje? Lenke til kommentar
awesom-o Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Den funker som switch ja, bare pass på og plugg kabelen fra thomson'en inn i en av LAN portene i 3com'en, istedet for WAN porten. Lenke til kommentar
pri Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 som alle vet så går ikke flere routere sammen pga DHCP, så jeg lurer på hva som skjer når jeg skrur av DHCP i 3com routeren? Den gamle Netopia ruteren din hadde også DHCP. Funker fint med to DHCP servere etter hverandre, har selv hatt en officeconnect etter en netopia ruter uten problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå