Gudfarn Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 jeg har innvistert i det meste til pcen her og til og med ny PSU som var anbelfalt fra komplett.no til det som eg jeg bestilte, men nå når jeg har plages i noen timer med å få alt på plass så vil den ikke starte. cpu vifta starter i 1 sec også stopper den igjen. jeg kan se at viften på skjermkortet også starter, men den varer ikke noe lenge i drift en cpu viften.. hva kan være feil? Lenke til kommentar
Behydro Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 slike ting er irriterende..... noen punkt som jeg komme på i farten er: -sjekk at CPU vifte er koblet på rett kontakt -er alle strømkontakter koblet til HK, hivs der er flere enn en -rambrikker skikkelig på plass Lenke til kommentar
Gudfarn Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2006 Har sjekket dette. og det var ikke noe feil der... desverre.. og ja det er veldig irriterndet men men.. noe må det altids være Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Høres ut som det *ikke* er PSU. Det er en "sticky" guide for hvordan starte PSU selv om den ikke er koblet til pcen. Prøv det(koble fra PSU først selvfølgelig), hvis det funker har du i det minste frikjent PSUen... Lenke til kommentar
Gudfarn Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2006 Høres ut som det *ikke* er PSU. Det er en "sticky" guide for hvordan starte PSU selv om den ikke er koblet til pcen. Prøv det(koble fra PSU først selvfølgelig), hvis det funker har du i det minste frikjent PSUen... 5543027[/snapback] Har du en god guide til dette? Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Gudfarn Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2006 Finner kun 20 pins guide. kan jeg gjør eksakt likedan med 24 pins? Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Ja, men du må passe på at det er riktig pinnenummer da. Uansett så skal kablen som er grønn kortsluttes til jord (sort kablen). Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Hei. Jeg vil anbefale deg og høre på rådene til oysfaerg Gudfarn ellers så vil tråden din bli stengt. Et godt råd bare. kan se ut som du har oversett hva han har sagt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå