Doff3n Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Topic sier vel det meste. Vi er en gruppe på 8 ungdommer som skal reise. Noen tips angående oppholdsunderholdning eller lignende? Mvh Duff Lenke til kommentar
Musty Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 syntes ikke topic sier noe som helst jeg. ok.. dere skal til london...men... Hvor lenge skal dere være der? hvorfor reiser dere dit? Hvor gamle er disse "ungdommene"? Har dere NOEN planer? er det noen klokkeslett å ta hensyn til? hvilke interesser har vi å styre med? Lenke til kommentar
Doff3n Skrevet 4. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2006 Vi skal til London 8 ungdommer. Alle me nokså forskjellige interesser. Fotballkamp er ikke aktuelt uansett. Kanskje noen museum? Attraksjoner? Kule aktiviteter? Anything? Vi er der 3 overnattinger(Dette er vel nokså irrelevant?). Vi skal besøke en av våre veninner der. (Også nokså irrelevant vel?) Vi er 17-18 år. Vi har noen private planer til nå som ikke gjelder undersøkelse av England. Ønsker flere tips til andre planer som f.eks. attraksjoner, museumer og lignende som nevnt tidligere. Ingen klokkeslett å ta hensyn til, men søker vel ikke natteraving rundt omkring. Spøsmålet mitt til folket her på forumet er om de har vært i områdene rundt oxford og London og har noe spesielt og anbefale? Kanskje spesielt med hensyn på en vennegjeng med 8 ungdommer som er både jenter og gutter? Takk for fine spørsmål Musty. Håper dette kan hjelpe andre i å hjelpe meg og min gruppe! Mvh Duff Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Om dere ikke har vært i London før så er jo de røde sight-seeing-bussene et must. http://www.a-london-guide.co.uk/ Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Hvis du er interessert i nyere historie (som jeg er) kan jeg anbefale Imperial War Museum, et museum dedikert til alle konflikter Storbritannia har vært med i siden første verdenskrig. Utrolig mye spennende å se, høre og ta på Lenke til kommentar
gorber Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Noen som har noen tips til klassiske konserter? Lenke til kommentar
hageby1 Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Hvis du er interessert i nyere historie (som jeg er) kan jeg anbefale Imperial War Museum, et museum dedikert til alle konflikter Storbritannia har vært med i siden første verdenskrig. Utrolig mye spennende å se, høre og ta på 5551379[/snapback] var på imperial war museum, Churtchill museum, science museum, tower bridge og madam Tussauds når jeg var i London. De tre første kan jeg anbefale, følte ikke at de siste var så bra. Dere må få med dere en musikal når dere er i London. Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Madam Tussauds, Tower of London, British Museum, kjøre dobbeltdekker, Tate Modern og spise/drikke på Pub(gjerne i Soho). Lenke til kommentar
Doff3n Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2006 Hva med rundt oxford området hvor vi vil holde oss mest? Takker for alle svar til nå! Museumet hørtes spennende ut! Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 (endret) Skal dere til London, bør dere få må dere en musical. Sist jeg var i London så vi We will rock you, en musical skrevet av Queen og Ben Elton. Den passer for alle fra ti til hundre år, og er noe av det beste jeg har sett. Flott gammelt teater, autentisk atmosfære. Billetter kjøper du til halv pris på Leichester Square undergrundstasjon et par dager før forestillingen. Bildet er fra Dominion theatre i London. Jeg som tok bildet i sommer. Endret 5. februar 2006 av Peterman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå