SAAN Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2006 Nei,hvis det bare er en for hvert hull i hovedkortet så er det riktig,bare det ikke står igjen spacere som ikke er i bruk,og som kan kortslutte på loddepunktene. 5543023[/snapback] HÆ?? Hvor setter jeg den avstanddskruen, skjønner ikke noe skjønner jeg... Lenke til kommentar
Gaby Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 (endret) Det er mange små hull i kabinettet ditt. (på hovedkortplata) Du må se hvilke hull i kabinettet ditt som passer med hulla i hovedkortet! Så skrur du mellomstykkene, eller avstandskruene da, i de hulla. Deretter skrur du fast skruene på vanlig måte, bare at de går ned i mellomstykket. Det var ræva forklart, men håper du skjønner Endret 2. februar 2006 av LezoO Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Regner med at hovedkortet hviler på 5-6 slike spacere,og at du ikke har lagt hovedkortet rett på bakplata. Lenke til kommentar
SAAN Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2006 Det er mange små hull i kabinettet ditt. (på hovedkortplata)Du må se hvilke hull i kabinettet ditt som passer med hulla i hovedkortet! Så skrur du mellomstykkene, eller avstandskruene da, i de hulla. Deretter skrur du fast skruene på vanlig måte, bare at de går ned i mellomstykket. Det var ræva forklart, men håper du skjønner 5543092[/snapback] hehe, jeg skjønner. Har bare en slik skrue til min maskin, så da regner jeg med den skal bli lett og plassere..håper jeg. Kan du svare på det med kjølepastaen (spurte om det tidligere i tråden) Er den vanskelig å påføre? Virker tørr og har heller lyst å sitte fast på fingeren min enn på kjøleribba. Får dermed ikke en passe tykkelse på laget, og heller ikke jevnt og fint. Lenke til kommentar
Kim64 Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 (endret) grunnen til at pc`n ikke starter er pga den 4 pins kontakten been there, done that men sett på avstands skruene... edit: ang pasta, smør FORSIKTIG med en kniv se om det går lettere da Endret 2. februar 2006 av Kanskje tsx Lenke til kommentar
Gaby Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Som en sier, du trenger 5-6 mellomstykker. Det er viktig! Og det med kjølepastaen, så tror jeg den er gammel. Kjølepastaen skal tørke når den ligger på prosessoren, men skal ha en litt tjukk blanco konsistens når du tar den fra tuben/posen. Lenke til kommentar
SAAN Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2006 TAKK TIL LezoO SOM STARTET HJERNEAKTIVITETEN MIN NOK TIL Å SJEKKE KABLENE! TAKK TAKK Lenke til kommentar
SAAN Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2006 Så det funker nå da? 5543141[/snapback] Jepp nå fungere det. Tok ikke dette med strøm til cpu'en På min forrige PC hadde jeg også en 4pin som ikke var tilkoblet, så derfor "koblet" ikke jeg...hehe alle nevner avstandsskruer i flertall, men det fulgte bare 1 med hovedkortet.... Nå gjenstår det å installere OS slik at maskinen kan fungere....men det skal jeg ikke plage dere med....ENDA......humre humre Lenke til kommentar
kavorka Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Her er en glimrende kjølepastaguide http://www.arcticsilver.com/arctic_silver_instructions.htm Lenke til kommentar
Fedje Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Avstandsskruene følger vell med kabinettet eller hovedkortplata. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Det trengs ikke avstandsskruer på det kabinettet (In-win C720) som trådstarter har, og følger derfor heller ikke med. Er vist her med bilder; https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=523153&hl= Lenke til kommentar
SAAN Skrevet 3. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2006 Det trengs ikke avstandsskruer på det kabinettet (In-win C720) som trådstarter har, og følger derfor heller ikke med. Er vist her med bilder; https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=523153&hl= 5544876[/snapback] takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå