spyro Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Har tenkt å kjøpe noen slike og noen slike og lurer på om noen av dere har noen erfaringer med Elefun. Ikke det at det koster så mye da, men det er jo ingen vits i å bestille det visst det er bare dårlige erfaringer som at du ikke fikk pakken og sånt. Er Elefun noe å satse på eller bare tull? Lenke til kommentar
hiper Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 ja jeg har handlet med disse før dreiv med radiostyrt bil i mange år :!: bare og handle hos disse! Lenke til kommentar
pæren Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Kjenner også til butikken. Har ikke handlet derfra selv, men har flere venner som har gjort det. Bare å slå til! Lenke til kommentar
Geir68 Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Dette er en internett-sjappe som også holder åpent et par kvelder i uken. Jeg har kjørt hen til dem Grimstad flere ganger og bestilt 5-6 ganger via netthandelen deres. I modellfly kretser er dette en av de mest anerkjente nettsjappene du kan handle hos. Gode priser og rask levering. I tillegg er lagerbeholdningen på nettsiden deres korrekt. Står det at varen er på lager, så er den på lager. Dette setter jeg pris på, etter et par uheldige opplevelser med andre butikker som reklamerer med en lagerbeholdning, og ikke kan levere fordi varen ikke er på lager. Geir Solvik Kristiansand Lenke til kommentar
spyro Skrevet 4. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2006 Takker for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå