Thelle Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Hei, Jeg skal bygge meg en HTPC etterhvert som pengene "strømmer" inn. Dette er noe jeg har lengtet etter lenge og tenkt mye på. Må ta litt etter litt og vurderer å begynne med kabinettet. Det er jo en god start Det jeg altså søker er ett kabinett som har "samme" utvendige mål som ett vanlig stereo komponent. Altså forsterker, dvd osv (bredde/dybde). Det burde også ha ett vdf display (om det heter dette, sånnt morro man kan skrive div tekst i), og helst være sort. Så for en liten stund siden ett slikt kabinett. Men fikk aldri med meg produsent og "navn". Håper at noen kan hjelpe meg med å finne ett slikt ett. Det burde heller ikke ha krav om slotin dvd og det må ha pci slothøyde som "normal". Altså fullhøyde sloter. Takker på forhånd for all hjelp -Thelle- Lenke til kommentar
Thelle Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2006 BUMP Men en liten forklaring. Jeg leter etter noe som ligner på disse: Ahanix D.Vine D5 ACCENT CABINET Det må helst være tilgjengelig i norge da. Via webshop el. Sort og som sagt ha full size pcislot høyde. -Thelle- Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Selv bygger jeg eget kabinett til min htpc, men har siklet en del på HTPC-kabinettene til Vendur.no, kan jo ta en titt på de. litt dyre, men utseende er jo deretter også da. Lenke til kommentar
Thelle Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2006 3000,- er jo en del kroner. Men det skal jo se pent ut også. Men kunne godt tenkt meg noe litt billigere. Men vanskelig å være kresen og prisbevist. hehe takker for svar Wazu. -Thelle- Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Ja, er en god del penger. Komplett har jo den del htpc-kabineter de og, men ikke like fine som vendur sine i mine øyne, men så er jo en del av dem ganske mye billigere også da, spesielt synest jeg silverstone sine er noen av de bedre komplett fører i den litt billigere prisklassen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå