LuftWaffel Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Prøver å finne 220V skjøteledning som kan styres via USB(av/på). Vet det finnes men hvor..? Noen som vet? Lenke til kommentar
Behydro Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 det har jeg aldri hørt om, men det er fullt mulig å få tak i USB chipper så du kan mekke selv, ikke noe enkel affere, men det går. Alternativt så kan du kjøpe en kontroller som har USB interface.... Google er din gode venn Lenke til kommentar
sigen Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Mener å huske de hadde det på Clas Ohlson, men jeg finner ikke noe i katalogen. Jeg kan spør om de har det når jeg skal der i morgen (om ikke noe kommer i veien) Lenke til kommentar
LuftWaffel Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2006 Har sett det, så jeg vet det er der ute. Problemet er at google bare finner forlengere for vanlig USB kabel.. Lenke til kommentar
LuftWaffel Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2006 Mener å huske de hadde det på Clas Ohlson, men jeg finner ikke noe i katalogen.Jeg kan spør om de har det når jeg skal der i morgen (om ikke noe kommer i veien) 5542100[/snapback] Aiight. Takker for hjelpen Lenke til kommentar
Behydro Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 legg gjerne opp en link om dere finner, høres interessant ut det der Lenke til kommentar
sigen Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Var innom på Clas Ohlson i dag, men jeg må ha husket feil, for de sa at de aldri hadde hatt noe sånn inne. Kanskje det var Biltema-katalogen nevnte de, men det kan også ha vært hos komplett da. Er en stund siden jeg så det, og det irriterer meg at jeg ikke husker hvor det var jeg så det Lenke til kommentar
LuftWaffel Skrevet 3. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2006 Takker for hjelpen. Hadde en link en gang, men har selvsagt mistet den. Dammit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå