inne Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 Jaja, - jeg vil ikke "kødde" og være inne ulovlig, - kan vi ikke komme til en "agreement" da Yummy ... ??? [ Denne Melding var redigert av: inne på 2002-09-15 20:33 ] Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 du kan bare begynne å lage flere brukernavn ("ute"?) for jeg tror yummy kommer til å kicke deg helt opp til mars om du ikke slutter snart... Lenke til kommentar
inne Skrevet 15. september 2002 Forfatter Del Skrevet 15. september 2002 Hilsen Enter ... Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 Nå går du meg kraftig på nervene også Har utestengt personen, men spørs hvor lenge det funker før han registrerer seg på nytt. [ Denne Melding var redigert av: namelezz på 2002-09-15 20:42 ] Lenke til kommentar
WRZ_rules Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 Quote: Den 2002-09-15 20:35, Jannis-15 skrev:du kan bare begynne å lage flere brukernavn ("ute"?) for jeg tror yummy kommer til å kicke deg helt opp til mars om du ikke slutter snart... Man vil aldri klare å banne en person effektivt fra et åpent forum som HW uansett, så en ordning med individer som ønsker en frisk start og selv ser at de har vært et problem må da være mye mer gunstig ? Lenke til kommentar
inne Skrevet 15. september 2002 Forfatter Del Skrevet 15. september 2002 Neinei og jaja, - jeg skal ikke "kødde" mere for moro skyld, - så vi får se. ... Men det er litt av det tragiske her på forumet, - at folk som blir "slengt ut", - tilter. Det er ofte forumets egen skyld. Men det gidder ikke jeg ... Men jeg kommer tilbake og forventer at mine kritiske anmerkninger blir tatt til etterretning .... :razz: Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 Det er i slike stunder som alle internett brukere i Norge skulle hatt fast IP :smile: Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 kan dere ikke bare banne ip adressen hans i en 14 dagers tid da..? (ville jo seff vere dumt om det ikke er bare han som bruker den maskinen da men.. ) Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 Herregud da mann. Gå nå å ta deg en cola og slapp av litt. Du må ikke stresse moderatorene slik. Er ikke høflig vet du. Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 cola-boks: litt off tpoic, men hvordan lager man slike logoer som den du har i posten over meg? hvilket program skal jeg bruke? Lenke til kommentar
vegge Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 Enter, hvorfor kan du ikke bare ta konsekvensen av dine tullete handlinger og holde deg vekke fra forumet ei uke eller to? I mellomtiden kan du lære deg retningslinjene på rams :wink: Neida, det virker jo som du angrer litt, men du har brutt loven og fortjener å bli utestengt. Skjønner du ikke det? Og hold opp med å opprette nye brukernavn, + å opprette alle disse trådene! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 kanskje kontakte isp`en og få dem til å sperre tilgang til hw.no Lenke til kommentar
vegge Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 Jannis-15, høyreklikk på logoen/bildet og velg egenskaper.. jeg sier ikke mer.. :smile: Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 Hvis du noensinne har lyst til å benytte deg av dette forumet inne, så er det jo ikke noe spesielt fint å registrere seg på nytt for å komme til en "agreement" med moderatorene her. Har du virkelig tenkt deg om hadde du sendt en mail til dem isteden for å irritere dem med dette. Nå må de banne enda en bruker. Hvis menneskene hadde tenkte før dem handlet hadde verden vært 10 ganger så enklere enn den er nå. Lenke til kommentar
inne Skrevet 15. september 2002 Forfatter Del Skrevet 15. september 2002 JUaja, - jeg ber så gjerne om unnskyldning, - for at jeg stresser både den ene og den annen ... Men jeg driver med en mere eller mindre systematisk motarbeidelse av den totalt unødvendige meningsdiktaten her på forumet. Det jeg liker minst er at kritikk skal serveres hemmelig i private meldinger ... - til administratorene ... er det ikke slik at vi bør kunne si fra åpent da? Velvel, - jeg kjemper for å få folk, om det så er dumskaller, til å droppe hemmelighetskremmeriet, - forumet her trenger ingen dumskaller til å administrere ... Og om man skal bruke trusler om utestenging på grunn av IP-adresser, - får man følge det opp. - Jeg er fortsatt med ... Men jeg vil gjerne komme til en enighet og være her, - men mange har vel allerede "valgt meg ut". Vel vel, - så, - om jeg virkelig ikke er ønsket, - skal jeg ike plage noen ... :wink: Lenke til kommentar
pskard Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 inne er selvsagt også bannet nå... Lenke til kommentar
inne Skrevet 15. september 2002 Forfatter Del Skrevet 15. september 2002 Pgressum, - du er vel den ytterste eksponenten for det jeg prøver å få bearbeidet er på forumet, - hvor stor toleranse har du da ...? [ Denne Melding var redigert av: inne på 2002-09-15 21:22 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg