Gå til innhold

IP - adresse ja, - Yummy, - skulle du stenge meg ute. Jeg er

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-09-15 20:35, Jannis-15 skrev:

du kan bare begynne å lage flere brukernavn ("ute"?) for jeg tror yummy kommer til å kicke deg helt opp til mars om du ikke slutter snart...
:roll:

Man vil aldri klare å banne en person effektivt fra et åpent forum som HW uansett, så en ordning med individer som ønsker en frisk start og selv ser at de har vært et problem må da være mye mer gunstig ?

Lenke til kommentar

Neinei og jaja, - jeg skal ikke "kødde" mere for moro skyld, - så vi får se. ...

Men det er litt av det tragiske her på forumet, - at folk som blir "slengt ut", - tilter. Det er ofte forumets egen skyld. Men det gidder ikke jeg ...

Men jeg kommer tilbake og forventer at mine kritiske anmerkninger blir tatt til etterretning ....

:razz:

Lenke til kommentar

Enter, hvorfor kan du ikke bare ta konsekvensen av dine tullete handlinger og holde deg vekke fra forumet ei uke eller to? I mellomtiden kan du lære deg retningslinjene på rams :wink:

Neida, det virker jo som du angrer litt, men du har brutt loven og fortjener å bli utestengt. Skjønner du ikke det?

Og hold opp med å opprette nye brukernavn, + å opprette alle disse trådene!

Lenke til kommentar

Hvis du noensinne har lyst til å benytte deg av dette forumet inne, så er det jo ikke noe spesielt fint å registrere seg på nytt for å komme til en "agreement" med moderatorene her. Har du virkelig tenkt deg om hadde du sendt en mail til dem isteden for å irritere dem med dette. Nå må de banne enda en bruker. Hvis menneskene hadde tenkte før dem handlet hadde verden vært 10 ganger så enklere enn den er nå.

Lenke til kommentar

JUaja, - jeg ber så gjerne om unnskyldning, - for at jeg stresser både den ene og den annen ...

Men jeg driver med en mere eller mindre systematisk motarbeidelse av den totalt unødvendige meningsdiktaten her på forumet. Det jeg liker minst er at kritikk skal serveres hemmelig i private meldinger ... - til administratorene ...

er det ikke slik at vi bør kunne si fra åpent da?

Velvel, - jeg kjemper for å få folk, om det så er dumskaller, til å droppe hemmelighetskremmeriet, - forumet her trenger ingen dumskaller til å administrere ...

Og om man skal bruke trusler om utestenging på grunn av IP-adresser, - får man følge det opp. - Jeg er fortsatt med ...

Men jeg vil gjerne komme til en enighet og være her, - men mange har vel allerede "valgt meg ut". Vel vel, - så, - om jeg virkelig ikke er ønsket, - skal jeg ike plage noen ... :wink:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...