Inaktiv bruker 2 Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 (endret) 1. Maskinen skrur seg av eller restarter seg selv ved fysisk bevegelse av maskinen, bare jeg så vidt flytter den en cm eller hvis jeg slamrer igjen frontdøra litt hardt. Jordingsfeil? 2. Maskinen rebooter uten grunn midt i windows og spill. Det virker ikke å ha noen sammenheng, maskinen er generelt ustabil. Minne? 3. Onboard lydkortet knatrer og piper og står i (lyden i headsettet) og klikker jeg museknapper eller scroller hører jeg forskjellige lyder for det. Herpa lydkort? Hvis dere har opplevd noe lignende eller har noen forslag kan jeg gi en utdypende forklaring av hvert problem avhengig om noen kan vite noe om det. Endret 2. februar 2006 av @daniel89j Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Hvis du har bygd maskina selv,kan det hende du har en avstandskrue for mye bak på hovedkortet. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2006 avstandskrue? sånn greie som holder hovedkortplata og hovedkortet med litt avstand så det ikke blir klemt rett oppå? Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Ja,det skal være en for hvert hull på hovedkortet,hvis det er flere,er sannsynligheten for kortsluttning stor. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2006 Hva hvis hovedkortet er i direkte kontakt med hovedkortplata? Kan dette skape kortslutning, hvis det er metall mot metall? Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Hvis du ser under et hovedkort,så er de masse loddepunkter som ikke skal være kontakt med noe som helst,og en spacer for mye som hviler mot et loddepunkt er garantert trøbbel. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2006 Tusen takk! Fant noen gamle spacers jeg brukte, maskinen er fjellstabil! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå