Carfreak Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 God kveld Jeg sitter her og skal prøve og sette opp en lokal server, da må jeg åpne en port i routeren. Men, for og åpne porten må jeg jo nesten komme inn i routeren, og det funker ikke. Jeg har søkt på google, men ikke funnet noe svar på problemet mitt.. Jeg sitter med en DLINK DL 614+, som igjen er koblet til thomson speed touch 510i. Jeg prøver og skrive 192.168.0.1 som det står i manualen, men jeg får bare at det ble tidsavbrudd :? Jeg harr vært inne i routeren før, men plutselig funket det ikke lenger. Og ja, jeg har prøvd og skru av brannmuren Håper noen kan hjelpe meg litt her På forhånd, takk Lenke til kommentar
Patz Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Er det noen reset-knapp på routeren? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Jepp. Det skal være reset-knapp bakpå routeren. Lenke til kommentar
Gaby Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Han sier han har prøvd til meg på msn.. Fortsett å komme med forslag ! Lenke til kommentar
pri Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Gå på egenskaper for lokal tilkobling, støtte og sjekk at default gateway er 192.168.0.1. Dersom den ikke er det, prøv å koble til adressen som er oppgitt for default gateway. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå