ATI vs GeForce Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Kan noen gi meg info om hvordan materiale jeg burde bruke, og mål? Skal være vanlig ATX størrelse...ikke noe fiksfakseri! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 (endret) Du kan jo gå på microplex og sjekke ut målene til kabinettene der. Kan jo anbefal dette som mål. Bredde: 210 mm, Høyde: 450 mm, Dybde: 490 mm Og til materiale kan du jo bruke kryssfinner. Endret 2. februar 2006 av Fez Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2006 Trenger jeg et hovedkortbrett? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Trenger jeg et hovedkortbrett? 5542079[/snapback] Ja hvis ikke du har et gamelt kabinett du kan knabbe et hk-brett fra Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2006 Nei dessverre! Hva med HD- ramme? Må jeg kanskje bestille en slik lianli ramme med power/reset button også? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Nei egentlig ikke, kjøp 2 brytere og litt ledning og lodd det på hovedkortet. Eller så kan du bare knappe noen kontakter fra et gamelt kabinett på fyllinga og bryke ledningene og kontaktene som er på det. Joda, gamel HDD ramme kan du bruke ja. Men en ny hjemmelaget ville blitt mye bedre Ganske simpelt konsept egentlig, alt du tenger er to metale eller plexi plater, så setter du det sammen med rette mål og borrer hul til å feste diskene Men denne burde egentlig postes under casemod. Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 3. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2006 Hvordan knapper må det bli? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Hvordan knapper må det bli? 5545431[/snapback] To impulsnapper, en til powersw og en til resetsw Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 3. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2006 Hvor finner jeg det? Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 4. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2006 Jeg har tenkt på å bestille en thermaltake ieye, et hovedkortbrett og noen brytere! Men hvilken brytere fungere som start og reset knapp? http://www.microplex.no/product.aspx?pid=BTSW2&mcat=c57 Lenke til kommentar
donkeykong89 Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Offtopic: sponser skolen eller? Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2006 Nope! De er så lut fattige at en 200 hundre lapp kan de ikke slå av nei! Lenke til kommentar
iver.no Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Hmmm ikke bra.... har en sån skole jeg og, men kunne du ikke lagd en server av dette da?? kansje en cs server?? ja:P send meg ip a? Men seriøst en hk-brett burde da vere rimelig lette og få tak i... vis du bor i nerheten av holmestrand kan du sikket få et:P Eller dra på fylinga og hente et.. (kjørte et kabinett dit i ste) og unskyld skrive feil) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå