Joenasty Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Fant denne siden når jeg loket nettet etter fete greier til min nye beemer. Konseptet er jo bare genialt,spør og få svar,hjelp de som ikke er sikre på noe. Derfor lurer jeg på om det er noen som vet om de beste styling sidene. Leter etter angel-ayes lykter m/xenon M5 front og sideskjørt Bakskjørt som ikke er M5(har jo bare 520 og vil ikke ha noe som har plass til 4 potter...) Hvite blinkers Facelift baklykter (anno 2001-modellen) M5 sedanspoiler (den lille lista) Hadde vært fett om det er noen der ute kunne hjelpe meg med dette. Eller om noen har sånt til salgs,men må vel sjekke under "brukt" da... På forhånd takk til alle som bidrar Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Har du glemt en link ellerno..? Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Tror han tenker på vårt andre hjem Marvil Amotor med andre ord Lenke til kommentar
otis Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Disse har vel det meste du trenger... Kanskje ikke, men de har mye ihvetfall. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Tror han tenker på vårt andre hjem Marvil Amotor med andre ord 5542248[/snapback] Oh, fan. Leste ikke innlegget godt nok.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå