The Ghost Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 (endret) Hei!! Har lest et sted her om dagen at det er en hver 3 i hver mnd så vill en "worm" (Virus greie) slippes og komme inn på maskinen bare jeg skrur den på er det bare noe tull eller er det noe jeg burdte ta seriøst ps... kansje finner jeg igjen der jeg leste det og legge ut en link!! Endret 2. februar 2006 av shadow of darknes Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 den var vrien, men jeg synes ikke det høres sansynelig ut Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2006 Her er Linken Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 (endret) Itavisen.no... Tror nok det er sant ja... Edit: shadow of darknes var kjappere enn meg Endret 2. februar 2006 av tommy_89 Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2006 (endret) Så det vill si at jeg burdte dra ut internett kontakten og bare spille singel player i morgen?? Endret 2. februar 2006 av shadow of darknes Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Så det vill si at jeg burdte dra ut internett kontakten og bare spille singel player i morgen?? 5541942[/snapback] - Som med alle kjente varianter av MyWife-ormen er også denne avhengig av at brukeren åpner et infisert vedlegg. Ormen vil i tillegg forsøke å gå gjennom nettverket for å koble seg til og infisere andre systemer, advarer Microsoft. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 hvordan kommer den inn på pc'en til å begynne med? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2006 (endret) - Som med alle kjente varianter av MyWife-ormen er også denne avhengig av at brukeren åpner et infisert vedlegg. Ormen vil i tillegg forsøke å gå gjennom nettverket for å koble seg til og infisere andre systemer, advarer Microsoft. kommer de via e-post da eller kan det infisere eks. en e-post jeg sender til en kamerat av meg eller må e-posten komme fra viruset selv? Eller noe sånt ?? Endret 2. februar 2006 av shadow of darknes Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 (endret) hvordan kommer den inn på pc'en til å begynne med? 5541995[/snapback] Mest sannsynlig via mail, du kan jo lese litt her. Det er ikke samme viriuset, men samme "familie" The virus arrives in an email message as follows: Endret 2. februar 2006 av tommy_89 Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Denne fra Symantec sjekker om det er på maskina Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 (endret) 5541995[/snapback] The virus arrives in an email message as follows: 5542107[/snapback] hva står det der? Endret 2. februar 2006 av dudee Lenke til kommentar
Vagaprog Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 er det kun den 3. man virkelig bør være på vakt? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 NOen som har fått viruset som skulle herje verdens mange datamaskiner i dag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå