Gå til innhold

Ice barbed spear quest


Anbefalte innlegg

desverre dette var på horde: Men jeg dro til AV (første gang lvl 51) og fikk et quest som jeg kunne få denne polearmen.. det jeg måtte gjøre var og drepe Korrak en "boss" som sto mitt på plassen som nå står på Snow fall vis jeg ikke husker feil.. så når han var død gikk jeg ut og fikk mitt våpen :)

5543834[/snapback]

 

De skiftet det til å vinne en runde, som er mer tidkrevende... Var alt for lett å få Ice Barbed Spear før.

5543866[/snapback]

hehe ok :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm... Er det bare jeg som ikke forstår språket i denne tråden?

 

Hva vil det egentlig si å dverge en general? Eventuelt å "horde" en general?

Disse nymotens ordene går meg hus forbi.

 

Fra spøk til alvor.

Ja, du må bare vinne. Husk å hente questet utenfor inngangen til Alterac Valley i Alterac Mountains.

Lenke til kommentar
Kan du gjøre dette questet 2 ganger? Så nettopp en hunter med både IBS og Bloodseeker.

5543850[/snapback]

Nei den hunteren har nok mest sannsynlig hatt IBS fra før patchen, når så patchen kom fikk jeg plutselig en quest der jeg kunne stikke til AV npc gubben utenfor hula for å få Cold forged hammer eller enda ett IBS :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Alt jeg måtte gjør var å hente questen (spiller på horde) dra inn i AV å drepe Allied sin "siste boss". Etter det leverte jeg questen og så måtte jeg snakke med han quest fyren en gang til for å få valgt hvordan våpen jeg ville ha.

 

Hvis det er neon her som lurer på hvor på Horde siden du får queste så finner du det i Altrec Mountains (AV sin hoved inngang). Quest fyren står rett ved inngangen i fjellet. ikke inni med rett ved ;)

Endret av Luchy
Lenke til kommentar

For dere som ikke finner questet, kan dere finne det inne i AV battlegrounden også. Inne med generalen hordene må drepe for å vinne, står det en dame. Hun er ganske lett å legge merke til, for hun har et sverd med en gul enchant på som gjør at hun skiller seg ut i mengden. :thumbup:

 

På Ravencrest vinner aldri Alliance. Det kan hende at vi vinner en sjelden gang, men det er VELDIG sjeldent. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...