Martin-sama Skrevet 9. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2006 Ok, venter på Oblivion selv! Men måtte ha noen spill for "å mette tørsten" Vi kan vel treffes på Oblivion, eller hvordan det blir! NIrd, håper å få spille mot deg, hvis ikke du har spilt det, kanskje jeg har en sjanse for å vinne Online! (første gang! ) Si fra! Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Ok, venter på Oblivion selv! Men måtte ha noen spill for "å mette tørsten" Vi kan vel treffes på Oblivion, eller hvordan det blir! NIrd, håper å få spille mot deg, hvis ikke du har spilt det, kanskje jeg har en sjanse for å vinne Online! (første gang! ) Si fra! 5581084[/snapback] Det blir ikke noen Online-.støtte til Oblivion.. Hadde kanskje håpet på at jeg kunne fått litt mer nytte av LIVE!.. Men.. Jeg overlever..* glede seg til LAN imorra* Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 10. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2006 Blir det ikke Live på Oblivion? Det var litt dumt...Jaja, FFXI kommer bare litt over en måndede etterpå, får "brukt" litt online kvote da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå