d'espresso Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Jeg er bare helt knust ..Si meg en ting jeg har lurt på lenge.. En CD-RW har jo 700 mb plass.. Så hvorfor får man ikk 700 mb mp3 filer innpå den??Dette senker mediafunskjonene DRITT-MYE.. Komplett idioti. 13 gb på savegames.. Dritt og møkk.. Multimediamaskin.. 5563471[/snapback] Vel, det har jo vært kjent at det er slik det er med MP3-er og videoer på Xbox360-en, men synd det ikke er til dine forventninger. Mange som er enige med deg, og antagelig like mange som venter på modchip. Selv bruker jeg den som Media Center Extender, og på det viset fungerer det veldig greit som multimediamaskin, og det er helt i tråd med MS sin visjon for fremtidshjemmet (eller hva jeg nå skal kalle det). Kan også leie film på nettet og se det på xboxen, for eksempel. Så det er jo litt hva du er ute etter og hva du har av utstyr hjemme som avgjør hvordan du får utnyttet den bortsett fra spilling. Angående 700MB. Joda, det er så mye plass det er på den, men det skal også skrives en del informasjon om CD-platen, hva som er på den, etc. Det er avsatt mer plass til dette enn en skulle tro. Spesielt på en CD-RW tar disse ekstra dataene mye plass. Og så er det ikke alle CD-brennere som klarer å skrive så mye som 700MB heller da, bare for å gjøre det ekstra morsomt. Og så er det noen som skryter av at de kan skrive enda mer... 5563562[/snapback] Jaja.. jeg tilgir den.... Jeg for vel bruke en formue på CD-RW plater da.. BTW så synes jeg ikke det var særlig smar av de som lagde Hexic spillet.. Har brukt FOR mye tid på det nå :!: Det blir skikkelig fett når jeg får meg router.. Da kan jeg bruke den som deg. I mellomtiden, CD-RW.. Jeg kjøpte meg ikke noe spill jeg.. Venter på Oblivion.. :!: Lenke til kommentar
baltie Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Jaja.. jeg tilgir den.... Jeg for vel bruke en formue på CD-RW plater da.. BTW så synes jeg ikke det var særlig smar av de som lagde Hexic spillet.. Har brukt FOR mye tid på det nå :!: Det blir skikkelig fett når jeg får meg router.. Da kan jeg bruke den som deg. I mellomtiden, CD-RW.. 5563632[/snapback] (OBS, poenget med CD-RW-plater er at de er overskrivbare. Så hvis Xbox360 kan rippe en CD og lagre det på harddisken, så behøver man ikke kjøpe et lass med CD-R-plater. ) Skjønner hva du mener med Hexic, det er også andre arkadespill som du kan laste ned fra marketplace som vil stjele tiden tid. Og jo, for at du skal kunne bruke den som meg må du ha en litt spesiell versjon av Windows XP, nemlig XP Media Center Edition 2005 (en router alene gir ikke denne muligheten). Med vanlig XP Pro kan du streame sanger og vise bilder som ligger lagret på PC-en. Med Media Center kan du også streame video, og også få tilgang til filmer og diverse som ligger online, for eksempel de norske TV-kanalene har lagt ut en del filmsnutter fra arkivene deres. Jeg kjøpte meg ikke noe spill jeg.. Venter på Oblivion.. :!: 5563632[/snapback] Good choice. Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 6. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2006 Det funker, men jeg kan ikke bruke flere 100 kr på cd plater..Artige prog.??.. Men noe annet jeg kan prøve da?? dette var jo ekstremt kjedelig da.. Utrolig skuffet.. 5563231[/snapback] Det er for det meste dette denne tråden handler om! Jeg ble også litt skuffet da jeg oppdaget at man ikke kunne overføre musikk til HD'en på 360. Man må somsagt rippe CD'er. Men det kommer vel ting etterhvert som gjør at dette vil bli mulig! (Go hackere!! ) Folk sier ifra her når de får vite mer! Men har du kjøpt adapter til 360? Jeg tipset deg om et sted der du kan fa den litt rimelig, hvis du er interessert da? Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Det funker, men jeg kan ikke bruke flere 100 kr på cd plater..Artige prog.??.. Men noe annet jeg kan prøve da?? dette var jo ekstremt kjedelig da.. Utrolig skuffet.. 5563231[/snapback] Det er for det meste dette denne tråden handler om! Jeg ble også litt skuffet da jeg oppdaget at man ikke kunne overføre musikk til HD'en på 360. Man må somsagt rippe CD'er. Men det kommer vel ting etterhvert som gjør at dette vil bli mulig! (Go hackere!! ) Folk sier ifra her når de får vite mer! Men har du kjøpt adapter til 360? Jeg tipset deg om et sted der du kan fa den litt rimelig, hvis du er interessert da? 5563763[/snapback] Blir nok dessverre ikke kjøp av det.. Wehee!! Jeg laster ned hvert bidige arcade spill (trial da seff).. Ny(e) favoritt(er) rulleklinkekule-spillet og selge-limonade-spillet.. Artig stuff!! Laster nemd alt nå (snart har jeg ikke permanent Live-tilkobling skjønenru.. Lenke til kommentar
baltie Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Blir nok dessverre ikke kjøp av det.. Wehee!! Jeg laster ned hvert bidige arcade spill (trial da seff).. Ny(e) favoritt(er) rulleklinkekule-spillet og selge-limonade-spillet.. Artig stuff!! Laster nemd alt nå (snart har jeg ikke permanent Live-tilkobling skjønenru.. 5564231[/snapback] Kos deg! Høres ut som om du har fått fart på nettverket? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 det m,ed at man ikke kan legge noe inn på HD er vell så enkelt at hvis det vra ,mulig hadde det verkt fryktlig lett og tulle ,med softwaren... jukse prog.. fikse på diverse ting osv.. Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2006 det m,ed at man ikke kan legge noe inn på HD er vell så enkelt at hvis det vra ,mulig hadde det verkt fryktlig lett og tulle ,med softwaren... jukse prog.. fikse på diverse ting osv.. 5564832[/snapback] Ja, men skulle tro at Microsoft en av de ledene software produsentene her i verden kunne klart å fikse på det? Kan umulig være så vanskelig (for dem) å gjøre at man enkelt kan overføre ting til harddisk, uten at den blir hacket! Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Blir nok dessverre ikke kjøp av det.. Wehee!! Jeg laster ned hvert bidige arcade spill (trial da seff).. Ny(e) favoritt(er) rulleklinkekule-spillet og selge-limonade-spillet.. Artig stuff!! Laster nemd alt nå (snart har jeg ikke permanent Live-tilkobling skjønenru.. 5564231[/snapback] Kos deg! Høres ut som om du har fått fart på nettverket? 5564359[/snapback] <<<Ja.. Men får ikke hatt LIVE! permanent da!.. Må bare laste ned alt nå siden jeg må vente til slutten av mars til Oblivion. Ingen av det spillene som er der nå frister meg ikke (unntatt CoD 2 og PGR, men de frister ikke så mye..) Jeg føler at det ikke er noe point å kjøpe bare for å kjøpe Nå har jeg 360 rett ved PC'en da.. Litt "dritt" men laster ned alt nå, så nyter jeg det i kjelleren.. Dere kjenner vel huset mitt nå :!: Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 det kan ikke være sånn.. Jeg laster ned en demo, går av gåre mens den downloades, og kommemr til bake så har den gått ut av downloadinga!! Har dette noe med screensaver å gjørra? Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 (endret) du trenger bare å røre på kontrolleren da så skal den komme tilbake til download vinduet. Endret 7. februar 2006 av Wangen360 Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2006 De vil vel mest sannsynlig komme med en pacth eller lignende etterhvert som gjør at man kan rippe, laste ned og slikt samtidig som man gjør andre ting! (Håper jeg da..) Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 æsj...når jeg laster ned en demo fra LIVE!, går vekk (gidder ikke sitte å SE på at den laster ned).. Kommer tilbake, så er den i marketplace menyen, da må jeg trykke guide-knappen for å skru på kontrollen. Da må jeg inn på "download again" også starter den der den stoppet.. Hvordan fikser jeg sånn at kontrollen ikke skrus av? Eller er dette løsningen på problemet i det hele tatt?? Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 8. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2006 Selv om kontrollen skrur seg av, avsluttes ikke nedlastingen? Kanskje du må starte nedlastingen på nytt, og da er den enten ferdig, eller så bare starter den fra når du skrudde på kontrollen, eller? Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 8. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2006 (endret) Sorry, trykket to ganger.... Denne kan vel slettes vil en mod. ser den! Endret 8. februar 2006 av Martin-sama Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 ,mulig du har noe feil m,ed rutern din, på ,min står NAT på strict så downloaden kutter... NAT skal vere Open Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 ,mulig du har noe feil m,ed rutern din, på ,min står NAT på strict så downloaden kutter... NAT skal vere Open 5574123[/snapback] Sliter også med NATstrict,men eg downloader ganske greit! Litt vere med online-spillinga Åssen kan man fikse dette? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 må vist åpne noen porter i rutern... 88 og 3074 Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 9. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2006 Fikk du det til Naked Snake? Hva heter dere på Live, så kanskje vi kan "Game" et eller annet en gang! Jeg har PG3 og Pdz som egner seg på Live, Condemned går ikke! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 jeg får PGR ganske snart tror jeg... skal sende noen ,mailer å mase.. ,men gamertagen ,min er TearJack... har bare COD2 for øyeblikket Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Fikk du det til Naked Snake? Hva heter dere på Live, så kanskje vi kan "Game" et eller annet en gang! Jeg har PG3 og Pdz som egner seg på Live, Condemned går ikke! 5578620[/snapback] Ja.. Men ikke på den måten.. Plutselig gikk det:P.. Har dessverre ingen spill ennå (venter på Oblivion)!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå