Jokke OnO Skrevet 12. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2006 Selv bruker jeg dette:http://www.rme-audio.com/english/firewire/ff800.htm Koster kanskje litt mer enn de andre kortene som er nevnt her... Uansett, jeg kan ikke få stresset nok hvor viktig det er med gode AD-konvertere. Særlig hvis du skal jobbe delvis akustisk, type vokal, gitar og andre akustiske instrumenter. Hjelper ikke om du har en dødsfet maskin hvis opptakene stinker. AD-punktet er det viktigste i hele produksjonen siden det forplanter seg videre i produksjonen. Dessuten, det er ganske greit å jobbe offline i SX3. (Om du skulle gå tom for power, mener jeg... Derfor legg heller litt mer penger i AD/DA konverter enn det aller feteste maskinmessig). Hovedmaskinen jeg bruker er helt grei ellers. P4 3.2GHz, 2GB RAM, Asus P4C-800-e Deluxe. Har ellers kjølt ned hele maskinen med Zalman Resorator. CPU, GPU, HD'er og PSU. Forøvrig veldig knotete. Sats heller på maskinrom eller heng maskinen på veggen i rommet utenfor. 5592733[/snapback] Ok, hva tror du om dette? Lenke til kommentar
orjanbeats Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Hva er egentlig vitsen med å lure på om man skal ha 512 mb eller 1024? Ram er jo billig som faan, kjøp minst 1024!! Lenke til kommentar
Jokke OnO Skrevet 12. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2006 Hva er egentlig vitsen med å lure på om man skal ha 512 mb eller 1024? Ram er jo billig som faan, kjøp minst 1024!! 5594749[/snapback] Mulig du eller noen andre har lurt på det, men det har ikke jeg. Spørsmålet for meg er om jeg skal ha disse eller disse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå