Maxi^ Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 Maskina mi har klikka, og vil ikke bote xp, skal ta repair, funker ikke det, tar jeg og formaterer som jeg helst ikke vil, men drit i det, problemet er at jeg trenger xp administrator key, og vi har ikke no administrator key, da regner jeg med at norkom/komplett har tastet inn en administrator kode(vi bestemmer innholdet, de bygger konseptet*pc skredder*), ingen har som har en liten anelse om hva passordet kan være? Lenke til kommentar
covah Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 Prøvd med blankt passord? [ Denne Melding var redigert av: covah på 2002-09-15 21:33 ] Lenke til kommentar
Maxi^ Skrevet 16. september 2002 Forfatter Del Skrevet 16. september 2002 så klart :razz: Lenke til kommentar
Maxi^ Skrevet 16. september 2002 Forfatter Del Skrevet 16. september 2002 Ingen som vet ca lr no? &=)"¤/" Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Har du fysisk tilgang til maskina, så skal det ikke være noe problem å få administrator tilgang. Hvordan er jeg ikke sikker på, emn mener på å ha lest en plass at det er rimelig simpelt. Lenke til kommentar
xcomiii Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Prøv her http://home.eunet.no/~pnordahl/ntpasswd/bootdisk.html :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå