Gå til innhold

Plages av mye støy i PC'en

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte ny PC i oktober, først og fremst til og spille med.. Og den kjører alt jeg vil at den skal kjøre men jeg har et lite problem, og det er at når jeg kjører mange programmer suser den sånn at man hører den i etasjen under!! Og det er velldig iriterende og måtte sitte og høre på det støyet..

Jeg er litt i tvil hva det er som støyer så mye.. Om det er skjerm kortet eller om det er kabinett viftene eller om det er hardisken eller om det rett og slett er ALT i PC'en som støyer..

Jeg har vurdert og kjøpe vannkjøling men fler jeg kjenner/vet om har opplevd at det har gått lekk på vannkjølingen og at PC'en har gått i stykker..

Håper dere kan komme med noen råd sånn at jeg slipper å sitte og plages av støy :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, det er litt vanskelig og se, men mest sansynelig er det viften på skjemkotet tror jeg, men hvordan får jeg dempet lyden??

5541925[/snapback]

Ny vifte demper støyen, fordi som regel bråker boxed viftene en del. Hva har du av specs da?

kan jo finne noen ålreite vifter hvis du skriver hva som skal skiftes..

Lenke til kommentar

Det er ofte små hissige vifter på skjerkortet og på chipsettet.

Så boxed viftene, de orginale viftene er vel ikke kjent for lavt støynivå.

Om du har kunnskaper, eller kjenner noen som har det så kan du bytte ut viftene/kjølerene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...