agony Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Serier jeg savner som er blitt avsluttet er disse to: FireFly og John Doe Latterlig at de ble avsluttet så tidlig... 5541580[/snapback] Jeg er helt enig, men regner med at du lastet dem ned eller noe? Eller har jeg klart å gå glipp av John Doe på norsk tv? 5588290[/snapback] Må si meg enig, 2 bra serier, men vi fikk i allefall en film som "avsluttet" firefly, kanskje det kommer til john doe også, selv om jeg har mine tvil. John doe har så langt jeg vet, ikke blitt vist på norsk tv. Lenke til kommentar
Equtious Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Savner Star Trek og Firefly . Lurer på det kommer noe nye Star Trek serier . Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Off topic: Star Wars serien som kommer neste aar kommer til og bli drit bra. Baade live-action og 3d. Lenke til kommentar
Sir Winston Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Jeg husker ikke hva serien het. Den gikk på TVNorge for noen år siden. Det var om en sånn agent som hadde en svart bil, en camaro tror jeg med en ørn på panseret og denne bilen var utstyrt med masse våpen og diverse annet Kul serie.. Noen som vet hva den heter? Lenke til kommentar
wailer Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 (endret) -Seinfeld -A-team -Friends -Futurama -Fox Grønland Heart break High.( tror jeg det heter) serie som gikk på Tv2 for noen år siden Endret 15. februar 2006 av wailer Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 -Seinfeld-A-team -Friends -Futurama -Fox Grønland Heat break High.( tror jeg det heter) serie som gikk på Tv2 for noen år siden 5607940[/snapback] Nå sendes Seinfeld på TV3 da, så det er vel ikke noe å savne. Friends sendes på TV2, så det er det heller ikke noen grunn til å savne. Jeg savner A-Team, Shagma(Les Mondes Engloties) og Colargol. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Er langt ifra alle sammen her som har TV3 vettu. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Og det er heller ikkje nye episoder. Lenke til kommentar
Mabel Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Heart break High.( tror jeg det heter) serie som gikk på Tv2 for noen år siden 5607940[/snapback] Å ja!! Var en ivrig seer av Heartbreak High selv Ser ut til at den kan komme på dvd Lenke til kommentar
Seether Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Ååh..den serien hadde eg nesten glemt! Lenke til kommentar
EDB Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Macgyver Siste episode i siste sesong ble vist på tv 2 i dag Lenke til kommentar
Morgh Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 kommer det ikke en "Mcgyver returns" nå da? helt ny film om Mcgyver? savner Airwolf, futurama og a-team Lenke til kommentar
Øyh Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Savner: - A-Team - Judging Amy - The Pretender - The District Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Jeg savner den gamle Buck Rogers serien Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 kommer det ikke en "Mcgyver returns" nå da? helt ny film om Mcgyver? 5611958[/snapback] Nei, det var kun en reklame, og det blir ikke mer enn det. Futurama begynner tydeligvis på igjen nå, etter at The Simpsons er ferdig med 20. sesong (de sender sesong 17 i USA for tiden). Lenke til kommentar
Wepz Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Var jo nylig planer om å lage en "The young Macgyver" serie, men tviler på at det ble noe av. A-Team skal iallefall bli film. Hørte også rykter om at goede gammle Mr. T skulle få en rolle i den, men da ikke sin gamle rolle. Også snakk om Knightrider film, men den tror jeg ble skrinlagt. Det har jo blitt en trend i Hollywood å gjennopplivne de gamle seriene. Venter spennt på en live action film av Thundercats, kanskje Spielberg fikser det etter Transformers filmen. Serier jeg savner: The Pretender, Space: Above and Beyond, Den Fremmede, X-files, Babylon 5, Farscape, Red Dwarf og Quantum Leap (og sikkert flere). Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 (endret) Er stor fan av Angel og Buffy, verden med demoner osv. Det er kjempe kult, også ble jeg utrolig glad i de forskjellige hovedpersonene. Spesielt Angel og Wesley(Synes hans character var utrolig kul og utviklet seg voldsomt!) Lurer litt på hva Nowhere man og John Doe handler om, og hva slags serie det er? Videre likte jeg veldig godt Space Above and Beyond og First Wave, ser at noen fåtall personen har nevnt seriene, kult og se at jeg ikke er alene. Har sett alt Space Above and Beyond, forferdelig avslutning på en seriøst undervurdert sci fi serie. First wave fikk jeg ikke sett hele sesong 1, men tror det ble laget 3sesonger, men ser ikke ut som tv2 skal sende de i nærmeste framtid. Dark Angel var også en super serie, som ble avsluttet altfor tidlig, var jo kjempe spennende i slutten av sesong 2, mange ting vi ikke fikk svar på, jeg blir så sint når folk plutseligt finner ut at, nei nå gidder vi ikke mer(penger penger penger) Synes at når man først lager en serie, så burde man være bundet til å gi en oss seere en skikkelig slutt. Burde vært fengselstraff for å avslutte en serie uten en skikkelig slutt!!! Videre var jo Airwolf og A-Team veldig artig Endret 18. februar 2006 av Crispin Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Jeg savner Nash Bridges. Lenke til kommentar
Christer1 Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Må bli fastlane tenker jeg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå