Gå til innhold

Hvilke serier savner du mest?

Anbefalte innlegg

Serier jeg savner som er blitt avsluttet er disse to:

FireFly

og

John Doe

Latterlig at de ble avsluttet så tidlig...  :mad:

5541580[/snapback]

Jeg er helt enig, men regner med at du lastet dem ned eller noe?

Eller har jeg klart å gå glipp av John Doe på norsk tv?

5588290[/snapback]

Må si meg enig, 2 bra serier, men vi fikk i allefall en film som "avsluttet" firefly, kanskje det kommer til john doe også, selv om jeg har mine tvil.

John doe har så langt jeg vet, ikke blitt vist på norsk tv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
-Seinfeld

-A-team

-Friends

-Futurama

-Fox Grønland

Heat break High.( tror jeg det heter) serie som gikk på Tv2 for noen år siden

5607940[/snapback]

Nå sendes Seinfeld på TV3 da, så det er vel ikke noe å savne.

Friends sendes på TV2, så det er det heller ikke noen grunn til å savne.

Jeg savner A-Team, Shagma(Les Mondes Engloties) og Colargol.

Lenke til kommentar

Var jo nylig planer om å lage en "The young Macgyver" serie, men tviler på at det ble noe av.

A-Team skal iallefall bli film. Hørte også rykter om at goede gammle Mr. T skulle få en rolle i den, men da ikke sin gamle rolle. Også snakk om Knightrider film, men den tror jeg ble skrinlagt.

Det har jo blitt en trend i Hollywood å gjennopplivne de gamle seriene. Venter spennt på en live action film av Thundercats, kanskje Spielberg fikser det etter Transformers filmen. :cool:

Serier jeg savner:

The Pretender, Space: Above and Beyond, Den Fremmede, X-files, Babylon 5, Farscape, Red Dwarf og Quantum Leap (og sikkert flere).

Lenke til kommentar

Er stor fan av Angel og Buffy, verden med demoner osv. Det er kjempe kult, også ble jeg utrolig glad i de forskjellige hovedpersonene. Spesielt Angel og Wesley(Synes hans character var utrolig kul og utviklet seg voldsomt!)

Lurer litt på hva Nowhere man og John Doe handler om, og hva slags serie det er?

Videre likte jeg veldig godt Space Above and Beyond og First Wave, ser at noen fåtall personen har nevnt seriene, kult og se at jeg ikke er alene. Har sett alt Space Above and Beyond, forferdelig avslutning på en seriøst undervurdert sci fi serie. First wave fikk jeg ikke sett hele sesong 1, men tror det ble laget 3sesonger, men ser ikke ut som tv2 skal sende de i nærmeste framtid.

Dark Angel var også en super serie, som ble avsluttet altfor tidlig, var jo kjempe spennende i slutten av sesong 2, mange ting vi ikke fikk svar på, jeg blir så sint når folk plutseligt finner ut at, nei nå gidder vi ikke mer(penger penger penger) Synes at når man først lager en serie, så burde man være bundet til å gi en oss seere en skikkelig slutt. Burde vært fengselstraff for å avslutte en serie uten en skikkelig slutt!!! :D

Videre var jo Airwolf og A-Team veldig artig :)

Endret av Crispin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...