Tøffli Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Jeg savner også "The Pretender"... fikk vi noengang se slutten? Husker at jeg skulle se på det en dag, men det kom aldri Fikk aldri med meg om de begynte å sende igjen, eller hva som skjedde... 5555625[/snapback] Du kan kjøpe alle seriene da. Så de hadde samlingen på playcom. Desuten e det en film som handler om pretender. Husker ikke ka den het, men den var søren meg bra! 5555698[/snapback] Jøss, det visste jeg ikke! Må nesten ta meg en tur på playcom med en gang Lenke til kommentar
MightyMax Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Buffy The Vampire Slayer - kunne det ikke kommet en ny spinoff-serie slik som Angel? Angel ALF - var det ikke en tegnefilmserie også? Alt av Star Trek - sendte TV2 alle episodene av Star Trek: Voyager? Babylon 5 Twin Peaks Seinfeld Sledge Hammer Ellers er det en del tegnefilmserier jeg gjerne ville sett igjen: Shagma/Les Mondes Engloutis Bompibjørnene - elsket denne da jeg var liten! Animaniacs - ikke dubbet til norsk! Tiny Toons - ikke dubbet til norsk! Freakazoid! Futurama Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Jeg savner også Star Trek,skulle ønske Tv2 feks begynte å sende fra ses 1 på søndager Lenke til kommentar
Jaukim Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Jeg må si jeg savner Angle, The Sopranos og x-files, det finst sikkert flere serier jeg savner, men ikke som jeg kommer på i farta. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 (endret) Tom og Jerry også (seriøst faktisk). Så en del på det i januar, men så bytta jo Canal Digital Cartoon Network ut med Discovery Travel elns. Endret 5. februar 2006 av DevN Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 MacGyver og Friends Men det kjem kanskje eit par episodar til med Friends Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Bare jeg som savner OZ her, shame on yous. Lenke til kommentar
Kubrick Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 (endret) Husker jeg og broren min gledet oss som gærne til hver eneste A-team, Airwolf og Nightrider episode! Det var tider det Macgyver, X-files, Futurama, og Miami Vice var også geniale serier. Endret 5. februar 2006 av Kubrick Lenke til kommentar
Jordi Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Savner A-team ufattelig... H.M. Murdock var bare fantastisk morsom Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 (endret) Sledge Hammer hadde vært morsomt å sett igjen, begynner å bli noen år siden den serien gikk på tv2. Edit: Hadde faktisk en sykkel som het Sledge Hammer(merket altså). Husker ikke helt hva den serien heter, men Sammo Law/Martial Law? En smålubben kineser som var politi i USA eller noe sånt. Angel Endret 8. februar 2006 av CurSe Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Sledge Hammer hadde vært morsomt å sett igjen, begynner å bli noen år siden den serien gikk på tv2. 5565552[/snapback] Om jeg ikke tar feil å selger play.com sesong 1 & 2 for drøyte 130,- per stk. Lenke til kommentar
MightyMax Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Tom og Jerry også (seriøst faktisk).Så en del på det i januar, men så bytta jo Canal Digital Cartoon Network ut med Discovery Travel elns. 5556688[/snapback] Tom & Jerry er jo konge da! Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Bare jeg som savner OZ her, shame on yous. 5556735[/snapback] Beste serien som nokon sinne har eksistert. Definitivt. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 savner også Dilbert, ble bare 30 episoder Lenke til kommentar
MightyMax Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Noen som husker den Zorro- serien som TV2 sendte en gang på 90- tallet? Det var vel ikke en veldig god serie akkurat, men jeg pleide å se på den hver dag etter skolen sammen med brødrene mine. Lenke til kommentar
edge Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Friends Judging Amy(tirsdag blir ikke den samme i grunn) Buffy Tom & Jerry Seinfeld Knallserier hele gjengen! Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Freakazoid, hans hjerne er laget av kokkossjokolade, bli med på nye eventyr med Freakazoid, Freakazoid. Ah, teh memoriez. Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Jeg savner friends (nye episoder) Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Futurama. Ble utrolig besatt av det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå