Gå til innhold

Hvilke serier savner du mest?

Anbefalte innlegg

mener å huske at eg så på den treige serien "passions" som gikk på TV2 for 5 år siden, då var reg vistnokk bare 12 år, og synst den var gøy å se på når eg kom hjemm fra skolen. :p

5550626[/snapback]

Fem år siden er vel litt å overdrive.

Selv savner jeg Futurama, A-team og Knight Rider.

5551044[/snapback]

nei, det var da eg gikk i 8ende klasse tror eg, med mindre det var lengre siden. og eg går no VK1

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg savner ikke Passions, men jeg så på den fordet, kjekk egentlig, fordi den var så innimari komisk, helt syk egentlig

5551537[/snapback]

savner den ikkje eg heller. husker det at det tok kanskje 13 episoder fra en person gikk fra huset sitt til naboen :tease:

Gikk vertfall sykt treigt.

EDIT:

Men han timmy på bilde va GENIAL :cool:

passions-ew.jpg

Endret av vegis
Lenke til kommentar
mener å huske at eg så på den treige serien "passions" som gikk på TV2 for 5 år siden, då var reg vistnokk bare 12 år, og synst den var gøy å se på når eg kom hjemm fra skolen. :p Men hadde aldri giddet å sett på den no. mer treig serie skal du leite lenge etter.

5550626[/snapback]

Same! Det første jeg skrudde på når jeg kom jeg :p
Lenke til kommentar

Babylon 5 - Enormt bra serie som faktisk ble "ferdig". Gikk på lør/søn på TV2 for mange år siden.

Red Dwarf - Et av de første programmene "ungdomskanalen" NRK2 sendte, hver tirsdag 19:30.

Duckman - Konge serie om "a private dick" som gikk etter Red Dwarf, 20:00 på NRK2

The pretender - Bra serie jeg så når jeg kom hjem fra skolen 4-5-6 klasse.

X-Files - når jeg så de for 11-12 år siden hver torsdag

Seinfeld - Noe av det beste som har gått på TV og som fortsetter å være i tankene mine nesten hver dag.

Fellesnevneren er at dette serier som alle ble vist for litt over 10 år siden mens TV fortsatt var konge.

Av de litt mer sentimentale har du "Cheers" og "M*A*S*H" hvis themesongs gir meg frysninger og lange *sukk*.

Lenke til kommentar
Jeg savner også "The Pretender"... fikk vi noengang se slutten?

Husker at jeg skulle se på det en dag, men det kom aldri  :cry: 

Fikk aldri med meg om de begynte å sende igjen, eller hva som skjedde...

5555625[/snapback]

Du kan kjøpe alle seriene da. Så de hadde samlingen på playcom. Desuten e det en film som handler om pretender. Husker ikke ka den het, men den var søren meg bra! :)

Lenke til kommentar
treige serien "passions" som gikk på TV2 for 5 år siden,

5550626[/snapback]

Fem år siden er vel litt å overdrive.

5551044[/snapback]

nei, det var da eg gikk i 8ende klasse tror eg, med mindre det var lengre siden. og eg går no VK1

5551307[/snapback]

Hehe, når du sier det, så gikk jeg i rundt 6. klasse da det gikk, og det er fem år siden. Tida flyr.

Endret av Redline_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...