Foxyboy Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 (endret) <--- Take a wild guess 6197570[/snapback] hum et eller annet natur program om skalldyr 6197627[/snapback] Ikke vær teit nå .....Futurama WTF! Endret 28. mai 2006 av Foxyboy Lenke til kommentar
embark Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Jævla kjipt at det er umulig å få tak i Pizzagjengen. For hva tror du kommer opp når du søker etter "2 guys and a girl" på diverse fildelingsnettverk? 6188009[/snapback] Jeg har sesong 1, 2 og 3 av Pizzagjengen. Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 The Pretender, X-files samt mange andre som er nevnt her. Men er sjokkert over at ingen har nevnt Renegade med Lorenzo Lamas. Men hva heter den serien som gikk på tv2 for noen år siden om han som hadde ødelagt seg, som ble reparert av staten så han fikk superkrefter så gjorde han oppdrag for de? Lenke til kommentar
Equtious Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Titus og Star Trek En ny Star Trek serie har vært noe det. Lenke til kommentar
pertm Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 En ny Star Trek serie har vært noe det. 6200274[/snapback] Det hadde jo vært fint om noen kunne sende Star Trek Enterprise i Norge Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 The Pretender, X-files samt mange andre som er nevnt her.Men er sjokkert over at ingen har nevnt Renegade med Lorenzo Lamas. Men hva heter den serien som gikk på tv2 for noen år siden om han som hadde ødelagt seg, som ble reparert av staten så han fikk superkrefter så gjorde han oppdrag for de? 6200180[/snapback] I giveth thou: http://bad-good.org/renegade.php ! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 The Pretender, X-files samt mange andre som er nevnt her.Men er sjokkert over at ingen har nevnt Renegade med Lorenzo Lamas. Men hva heter den serien som gikk på tv2 for noen år siden om han som hadde ødelagt seg, som ble reparert av staten så han fikk superkrefter så gjorde han oppdrag for de? 6200180[/snapback] The Six Million Dollar Man? Lenke til kommentar
Solid Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Når jeg gikk i åttende klasse på ungdomsskolen skrev vi brev til seg selv som vi fikk udelt i slutten av 10. klasse. Der hadde jeg skrevet ''Third Rock from the sun'' som yndlingsprogram. Problemet var at jeg ikke husker programmet eller hva det var. Noen som vet hva det er? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Når jeg gikk i åttende klasse på ungdomsskolen skrev vi brev til seg selv som vi fikk udelt i slutten av 10. klasse. Der hadde jeg skrevet ''Third Rock from the sun'' som yndlingsprogram. Problemet var at jeg ikke husker programmet eller hva det var. Noen som vet hva det er? 6201148[/snapback] Det er et genialt show om en familie med aliens som kommer til jorden og prøver å tilpasse seg jordens normer. Link. Dick Solomon: I'm sorry, there is simply no room in the budget for raises. But I can go you one better: promotions! Sally, you are now *Senior* Security Officer. Sally Solomon: That'll look good on the ol' résumé! Dick Solomon: Tommy, you are now *Senior* Information Officer. Tommy Solomon: It's about time! Harry Solomon: What about me? Dick Solomon: Harry, you are now... Harold. Harry Solomon: Champagne for everyone! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 ja digger den serien, har så klart hele på dvd. sesongene koster undre 200kr stykke fra play nå, så bare løp og kjøp Lenke til kommentar
prixmyo Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 (endret) The Pretender og Third Watch.(Etter 6 sesonger så var det slutt, Siste episode har jeg i hodet enda, Goodbye Camelot.) Satte du deg inn i serien så Ville du tilslutt få en stor klump i halsen da en av brann/ambulanse personelle alex, blir drept. Samme med Cruz, da hun går inn og selvmordsbomber" en garasje stappa med en gjeng. Third Watch er en av grunnene jeg fattet intresse for brann/politi yrket Endret 29. mai 2006 av prixmyo Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Kom på at jeg savner The Profiler! Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Men hva heter den serien som gikk på tv2 for noen år siden om han som hadde ødelagt seg, som ble reparert av staten så han fikk superkrefter så gjorde han oppdrag for de? 6200180[/snapback] The Six Million Dollar Man? 6200937[/snapback] Nei denne serien er mye nyere. 2000 kanskje? I introen ser du . Så er det en stor afroamrikaner som er sjefen hans, husker ikke hva han heter for øyeblikket. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Kengdal: Now and Again (1999) Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 (endret) Savner Friends som bare faen EDIT: Er det forresten noen som vet noe om det med at de kanskje skulle lage en ny sesong av Friends? Endret 1. juni 2006 av L@sse Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 The Pretender, X-files samt mange andre som er nevnt her.Men er sjokkert over at ingen har nevnt Renegade med Lorenzo Lamas. enig der altså...med renegade altså.. Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Kengdal: Now and Again (1999) 6220650[/snapback] Yess Sir Lenke til kommentar
aemil Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 - Firefly - De gode sesongene av Friends (1 - 4) - Knight Rider - Allo Allo Garantert flere, men som jeg ikke husker akkurat nå. Lenke til kommentar
quakie Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Jeg savner uten tvil MacGyver mest. Jeg ser på det nå og da, men det viser seg at jeg har sett de aller fleste episodene. Nye MacGyver episoder hadde vært kjekt. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Savner Prison Break. Gi meg en ny sesong ... nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå