Pasient Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Jeg kom over DENNE artikkelen på dagbladet i dag. Så begynte jeg og lure på hva jeg savner mest på tv. Bundy - Få det tilbake med en gang, reprise eller ikke. Den serien var genial. Allo Allo - Genialt. "You stupid woman!" A-Team - I pity the fool Det er de tre jeg kommmer på. Hva med dere? Hvilke tv-serier savner dere mest? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 - Seinfeld - Nowhere Man - Sledge Hammer - Airwolf - A-Team - Night Rider - MacGyver Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Serier jeg savner som er blitt avsluttet er disse to: FireFly og John Doe Latterlig at de ble avsluttet så tidlig... Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Friends og MacGeever (for de som så gårdagens episode ) Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 John Doe var fin. A-Team, Married with Childen Star-Trek: TNG(beste ST serien) Futurama!! Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Uten tvil Friends MacGyver var også dritbra, men siden jeg ikke vokste opp med det, så holder det nesten med det som går på tv2 på hverdager (selv om jeg begynner å merke at en del av de også går igjen ) Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Best. Show. Ever. Lenke til kommentar
Evil Eye Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 The Inside, Eyes og Firefly, tre kanselerte serier som var særegene og underholdene. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 (endret) Hmm, det må være Futurama, X-Files og Seinfeld, det (i tillegg til all de klassiske britiske sit-com'ene da, sevfølgelig). EDIT: Prison Break savner jeg jo også. Starter på igjen i mars. Endret 2. februar 2006 av MeTa][iC Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Band of Brothers - enough said! Buffy the vampire slayer, spesielt hvis den hadde tatt en litt annen vending etter sesong 3. Kvaliteten varierte sterkt på slutten. Off Centre fra NRK2 kunne også vart en stund lenger. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 - Airwolf - A-Team Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Allo Allo kl.20.00 på lørdager... *sukke* Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Hos martin og MacGyver. Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Savner A-team, knight rider og Allo allo som alle er nevnt.. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Seinfeld, som jeg kommer på. Lenke til kommentar
simerix Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 (endret) - Pasific blue TV2 - Agenten ( mener det var det den het ) TVN Endret 2. februar 2006 av simerix Lenke til kommentar
Ikke det? Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 (endret) A-Team og MacGyver Endret 2. februar 2006 av poborsky Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Husker når jeg var liten. "Er du mørkeredd". Det var skummelt det! Savner det... Husker fortsatt han fyren som kom ut av veggen for å ta barn elns. Grøsser fortsatt. Har noen bilde av han? Lenke til kommentar
DevN Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 - Futurama - Angel - Buffy (bare litt) - Tru Calling * - X-Files * Har bare sett én episode, men den var bra. Eneste jeg kommer på for øyeblikket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå