Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

PC yter elendig ?

Anbefalte innlegg

Sliter med at pc yter elendig. Dette har jeg kommet frem til ved å samenlikne min hardware med andres.

PC min hakker som fy i spill som NFSMW og BF2, der venner av meg spiller hakk-fritt med mye dårligere pc. Hva kan dette skyldes ?

Kjøpte meg nettopp ny ram. 1gb Corsair PC3200 400mhz i god tro om at dette skulle fixe problemet, men neida. Har en AMD64 3000+ CPU å en Barebone ShuttleX pc.

Hvis noen har noen forslag til hva jeg kan gjøre evt. vil ha mer info om pc, så vær så snill å kom med innspill :)

Mvh

Michael

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Med et FX5200 skjermkort kan du ikke forvente all verden!

5541481[/snapback]

Så du mener det fører til all hakkinga ? :S Grafiken står jo på Low osv..

5541496[/snapback]

Ja, det er nok "noen generasjoner" siden det der var et brukbart spillkort. Hva slags hw har kompisene dine da?

Endret av ManagHead
Lenke til kommentar
FX5200 har ALDRI vært ett brukbart spillekort. Det var LOW end da det var brand-spanking nytt..

5541516[/snapback]

hum, noen fine kort å annbefale da, spiller BF2 og NFSMW... Ikke så alt for dyre :)

5541537[/snapback]

66 gt burde holde men hvis det skal holde seg en stund så gå for 78 gt...det koster 2500,- på netshop.no

Lenke til kommentar
Radeon X1600PRO er også et godt alternativ til skjermkort.

5542999[/snapback]

Bruker ikke pc til annet enn BF2 og NFSMW, så trenger ett kort som kan yte litt :) Har 0 peiling på skjermkort, så bare kom med forslag og konklusjoner !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...