Gå til innhold

Få Clean theme på K750i, hvordan?

wil

Anbefalte innlegg

Hei. Sitter her med K750i`en min og er litt irritert over en ting. Jeg finner ingen theme som er hvite og ikke noe annet stasj. Jeg vil ha en clean theme som gjør at ikke mobilen bruker så mye batteri på den. Hvor kan jeg få tak i det? Jeg var på Theme sidene til SonyEriccson å skikket, men der fant jeg bare masse fancye themes. Jeg vil ha en clean en.

Noen som vet?

Håper på mange svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei. Sitter her med K750i`en min og er litt irritert over en ting. Jeg finner ingen theme som er hvite og ikke noe annet stasj. Jeg vil ha en clean theme som gjør at ikke mobilen bruker så mye batteri på den. Hvor kan jeg få tak i det? Jeg var på Theme sidene til SonyEriccson å skikket, men der fant jeg bare masse fancye themes. Jeg vil ha en clean en.

Noen som vet?

Håper på mange svar.

5541368[/snapback]

Det nermeste "clean" temaet du kommer er vell "wawe". Men bakgrunnsanimasjonen blir litt dårlig når man er i pop-up menyen. :ermm:

Lenke til kommentar

Ønsker du et som bare er hvit?

Du kan selv lage det enkelt, last ned Sony Ericsson Themes Creator fra http://developer.sonyericsson.com/site/glo..._multimedia.jsp

Der kan du selv lett lage deg et tema, sette egne farger. Står du helt fast skrik ut

File edit: Noe alla dette som du tenkte på?

Edit: Leif var her, og i themefila også gitt :blush:

Endret av TheGizmo
Lenke til kommentar

Jepp. akkurat det der jeg så etter :D. Installerte SonyEricsson Theme Creator og så på den thm fila som TheGizmo linka til. Var nøyaktig slik jeg ville ha det. Mulig jeg lager min egen theme eller tar den som ble linka til. Sikkert bedre å lage en selv :D

Vi prøver :D

Lenke til kommentar

Har ikke lekt så mye med programmet enda. Har bare vært innom det, og laga et theme til mobilen. Det ser bra ut. Ble helt slik jeg ville ha det, men har ikke prøvd det på telefonen enda. Skal se om jeg får prøvd den på telefonen senere.

Har ikke på screensaver på mobilen min. Har bare en klokke som vises når mobilen ikke brukes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...