TheOats Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 (endret) Har nettop kjøpt battlefield 1942 og har et problem med å se tekst på knapper og i vinduer i spillet. Har nyeste skjermkort drivere og patch til spillet. Noen som kan hjelpe? Når heg peker her kommer det tekst på de andre 2 knappene. Endret 2. februar 2006 av The O Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Kansje bare stille opp bilde kvaliteten litte grann Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2006 (endret) Kansje bare stille opp bilde kvaliteten litte grann 5541474[/snapback] for det første så kan jeg ikke se noe tekst i det hele tatt det er bare helt tomt. For det andre så tror jeg grafikken står på "fult". Litt irriterende at jeg ikke kan lese noe informasjon om serverene osv... Liker før jeg driter i det å spiller Modern Combat Endret 2. februar 2006 av The O Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 kansje det hjelper og reinstalere det og kansje du kan hjelpe meg litt....... jeg har også bf 1942, secret weapon og modern kombat, men jeg for det ikke til og funke på internett..... ....... ha også lånt det brt til kamerater og de for det heller ikke til..... ..... har også prøvd via gamespy acrade! Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2006 kansje det hjelper og reinstalere detog kansje du kan hjelpe meg litt....... jeg har også bf 1942, secret weapon og modern kombat, men jeg for det ikke til og funke på internett..... ....... ha også lånt det brt til kamerater og de for det heller ikke til..... ..... har også prøvd via gamespy acrade! 5541733[/snapback] Tror ikke det hjelper o re instalere, demoen funka heller ikke for 1 år siden. Bare for å opplyse: Modern Combat er xbox versjonen og vist du har xbox live og kan spille andre spill live så skulle det ikke være noe problem med BF2:MC. Når jeg skal spille BF1942 på nettet trykker jeg bare på intarnet knappen i spillet og oppdaterer listen så ser jeg mange servere/spill å "joine". Er ikke akkurat noe data spesialist så jeg vet ikke hva som er galt. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 6. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2006 Helvetes BF! Ingen som kan noen triks? Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Tok bare å Reintalerte dritten jeg. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Sorry jeg mente desert combat v7, ikke modern combat Lenke til kommentar
FPShooter Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Helvetes BF!Ingen som kan noen triks? 5560496[/snapback] Hvis det bare er menyen som er problemet, kan du jo bare gå direkte på internettservere med f.eks. TheAllSeeingEye(ASE) eller tilsvarende. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2006 Helvetes BF!Ingen som kan noen triks? 5560496[/snapback] Hvis det bare er menyen som er problemet, kan du jo bare gå direkte på internettservere med f.eks. TheAllSeeingEye(ASE) eller tilsvarende. 5564384[/snapback] Hva er det? Ja det er bare menyer og vinduer jeg ikke ser noe tekst i, som resultat vinduet etter en kamp. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2006 Tok bare å Reintalerte dritten jeg. 5561892[/snapback] Men det var samme problemet med demoen... Lenke til kommentar
FPShooter Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 ASE: http://videogames.yahoo.com/multiplayer (du kan prøve det gratis sålenge du vil) Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2006 (endret) ASE: http://videogames.yahoo.com/multiplayer (du kan prøve det gratis sålenge du vil) 5567506[/snapback] Kult skal prøve, takk Virker fett. Endret 7. februar 2006 av The O Lenke til kommentar
KriB Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Jeg tror faktisk Antialias kan være et problem her. Prøv å skru av (Vet det er litt sent svar, men kan være verd å prøve for andre... :-) ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå