chainreaction Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 (endret) Hei hei! Jeg har lenge hatt 1 gig med ram Nåværende ram Lurer da på om det er like greit å kjøpe de samme for å oppnå 2 gig eller om jeg skal fjerne nåværende og heller bruke litt mer på et par nye ram-brikker. Bruker pc'en hovedsaklig til tunge spill. (Fear, BF2 og Oblivion som er rett rundt hjørnet ) Kunne godt tenkt meg at prisen hadde ligget rundt ca. 1500 Her er forresten hovedkortet mitt! HK Takker for svar! :!: Endret 2. februar 2006 av snoppi24 Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Hei hei! Jeg har lenge hatt 1 gig med ram Nåværende ram Lurer da på om det er like greit å kjøpe de samme for å oppnå 2 gig eller om jeg skal fjerne nåværende og heller bruke litt mer på et par nye ram-brikker. Bruker pc'en hovedsaklig til tunge spill. (Fear, BF2 og Oblivion som er rett rundt hjørnet ) Kunne godt tenkt meg at prisen hadde ligget rundt ca. 1500 Her er forresten hovedkortet mitt! HK Takker for svar! :!: 5541300[/snapback] kingston ram på 2gig til 1424,- Men jeg ville slengt på en 100 lapp og kjøpt geil på 2 gig Men det er jo ditt valg!! Lenke til kommentar
chainreaction Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2006 Geil ser bra ut! Men er de stabile? Og er det noen som har noen tidlige erfaringer med disse? Lenke til kommentar
gnom1 Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 (endret) 512MB brikker klokker lettere enn 1024MB brikker. Så om du skal klokke... Men minne-kontrollern til AMD fikser ikke mer enn 2 brikker på 1T, dvs med 4 brikker ender du opp med 2T, som er litt treigere edit: skrivefeil Endret 2. februar 2006 av gnom1 Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 har 2 stk geil 512 brikker og de har vært fjellstabile så lenge jeg har hatt de. er dog ikke samme sette da Lenke til kommentar
cfg Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 har 2 gig Geil ram, menneh... jeg har 4x 512mb ram, anbefaler de på det varmeste Lenke til kommentar
chainreaction Skrevet 3. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2006 Tusen takk for alle svar, det hjelper meg mye folkens! Men jeg lurer på om det bare er plug and play eller om jeg må inn i bios og mekke litt. For la oss si det sånn, bios og meg er ikke et godt par! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå