Martin-sama Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 (endret) Kjøpte meg nettopp Harddisk, installert for 30 min. siden, begynt å pusle litt med ded, men hvordan overfører jeg musikk fra Pc til den? Jeg har tilkobling, kommer inn på sangene mine på PC'en, men jeg får dem ikke til Harddisken, hvordan gjøres det? ' Og hvorfor er den bare på 13 GB? Endret 2. februar 2006 av Martin-sama Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 13 Gb er vel kun pga. at den bruker 7 på xboxens software eller noe.. Er litt usikker selv der. Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2006 13 Gb er vel kun pga. at den bruker 7 på xboxens software eller noe.. Er litt usikker selv der. 5541417[/snapback] Men hvordan overføre musikk? Går det ikke an å overføre musikk rett fra PC'en til Boxen?! Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Tror ikke det går. Mener det kun funker å streame, hvis ikke så skal det funke med et basic FTp prograsm som FlashFXp eller noe slikt. Hvis ikke må du overføre via kopiering fra plater. Vet ikke om det funker med CD-R plater, men CR-RW funker hvertfall... Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2006 (endret) Ok, takk! For se litt på det programmet da! Det programmet var vanskelig...hvordan bruker man det? Endret 2. februar 2006 av Martin-sama Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Bruk Media <Connect da.. Les på www.xbox.com også på how to? eller noe.. Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 hvordan har du fått kontakt mellom xboxen og pcen? Det funker å ripe fra en hvilken som helst musikkcd. Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2006 Jeg har en kabel fra XBOX'en til en inngang på PC'en. Jeg får ikke til å overføre fra PC'en til 360, litt irriterende.. Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Jeg har en kabel fra XBOX'en til en inngang på PC'en. Jeg får ikke til å overføre fra PC'en til 360, litt irriterende.. 5542602[/snapback] Hva slags kabel? Bruker du mediaconnect? Hvis du bruker nettverkskabel, bruker du krysset eller vanlig? Har du automatisk ip-configurering eller har du satt ip selv? Jeg har prøvd alt mulig, får ikke kontakt mellom pcen og xboxen. Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2006 Alt på automatisk, jeg har media connect. Om den er krysset eller ikke vet jeg ikke, beklager...Men det er helt ordinær oransje LAN-kabel som står i en av inngangene på Pc'en. Den andre inngangen på PC'en går til modemet! Sie? Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Alt på automatisk, jeg har media connect. Om den er krysset eller ikke vet jeg ikke, beklager...Men det er helt ordinær oransje LAN-kabel som står i en av inngangene på Pc'en. Den andre inngangen på PC'en går til modemet! Sie? 5542942[/snapback] Hehe. Det var deg det ja. Har spurt deg om det før:P Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 3. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2006 Alt på automatisk, jeg har media connect. Om den er krysset eller ikke vet jeg ikke, beklager...Men det er helt ordinær oransje LAN-kabel som står i en av inngangene på Pc'en. Den andre inngangen på PC'en går til modemet! Sie? 5542942[/snapback] Hehe. Det var deg det ja. Har spurt deg om det før:P 5543269[/snapback] Jeg vet det, så altfor mange ganger også! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå