Gå til innhold

sende film pr email . . .

Anbefalte innlegg

hei!

noen som kan hjelpe meg; jeg vil gjerne sende min svigermor små filmsnutter av sønnen min;

har redigert noen i permiere pro, og laget dem små nok til å sende som quicktime-filer, men kvaliteten er lav og bildeskjermen veldig liten.

Er det noen annen måte å gjøre det på, uten at svigermor må stresse med å åpne og "konvertere"/endre filen?

takk for all hjelp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

JA!

Du kan bruke onlinetjenester som f.x

http://www.yousendit.com/

til å sende filer helt opp til 1 GB.

Du skriver inn e.mail adressen hennes, skriver en liten beskjed om du vil. Du laster opp filen.

Der blir den liggende i 7 dager.

Hun får en mail med en link til fila du lastet opp.

Hun klikker linken, og laster ganske fort ned denne til en mappe hun velger på datamaskinen sin. :)

Lenke til kommentar

Er det noen annen måte å gjøre det på, uten at svigermor må stresse med å åpne og "konvertere"/endre filen?

Å sende filene via mail er jo genialt. Og hvorfor i alle dager må hun konvertere filmene? Dette har jo du allerede gjort? Filmene skal være fiks ferdige, bare å åpne/lagre vedlegget.

Lenke til kommentar

Å sende filene via mail er jo genialt. Og hvorfor i alle dager må hun konvertere filmene? Dette har jo du allerede gjort? Filmene skal være fiks ferdige, bare å åpne/lagre vedlegget.

5545181[/snapback]

Vet ikke om du har lest posten hans, men han skrev:

har redigert noen i permiere pro, og laget dem små nok til å sende som quicktime-filer, men kvaliteten er lav og bildeskjermen veldig liten.

Lenke til kommentar

5545181[/snapback]

Vet ikke om du har lest posten hans, men han skrev:

5570559[/snapback]

Jo, jeg har lest posten. Men, jeg stusser over at "svigermor må konvertere/endre filen"? Hvorfor skulle hun måtte det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...