renros Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 hei! noen som kan hjelpe meg; jeg vil gjerne sende min svigermor små filmsnutter av sønnen min; har redigert noen i permiere pro, og laget dem små nok til å sende som quicktime-filer, men kvaliteten er lav og bildeskjermen veldig liten. Er det noen annen måte å gjøre det på, uten at svigermor må stresse med å åpne og "konvertere"/endre filen? takk for all hjelp! Lenke til kommentar
Kakerlakken Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 JA! Du kan bruke onlinetjenester som f.x http://www.yousendit.com/ til å sende filer helt opp til 1 GB. Du skriver inn e.mail adressen hennes, skriver en liten beskjed om du vil. Du laster opp filen. Der blir den liggende i 7 dager. Hun får en mail med en link til fila du lastet opp. Hun klikker linken, og laster ganske fort ned denne til en mappe hun velger på datamaskinen sin. Lenke til kommentar
renros Skrevet 3. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2006 da prøver jeg det! tusen takk! Lenke til kommentar
karasjok Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Er det noen annen måte å gjøre det på, uten at svigermor må stresse med å åpne og "konvertere"/endre filen? Å sende filene via mail er jo genialt. Og hvorfor i alle dager må hun konvertere filmene? Dette har jo du allerede gjort? Filmene skal være fiks ferdige, bare å åpne/lagre vedlegget. Lenke til kommentar
ZtilongZ Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Er det noen annen måte å gjøre det på, uten at svigermor må stresse med å åpne og "konvertere"/endre filen? Å sende filene via mail er jo genialt. Og hvorfor i alle dager må hun konvertere filmene? Dette har jo du allerede gjort? Filmene skal være fiks ferdige, bare å åpne/lagre vedlegget. 5545181[/snapback] Vet ikke om du har lest posten hans, men han skrev: har redigert noen i permiere pro, og laget dem små nok til å sende som quicktime-filer, men kvaliteten er lav og bildeskjermen veldig liten. Lenke til kommentar
karasjok Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Er det noen annen måte å gjøre det på, uten at svigermor må stresse med å åpne og "konvertere"/endre filen? Å sende filene via mail er jo genialt. Og hvorfor i alle dager må hun konvertere filmene? Dette har jo du allerede gjort? Filmene skal være fiks ferdige, bare å åpne/lagre vedlegget. 5545181[/snapback] Vet ikke om du har lest posten hans, men han skrev: har redigert noen i permiere pro, og laget dem små nok til å sende som quicktime-filer, men kvaliteten er lav og bildeskjermen veldig liten. 5570559[/snapback] Jo, jeg har lest posten. Men, jeg stusser over at "svigermor må konvertere/endre filen"? Hvorfor skulle hun måtte det? Lenke til kommentar
Doogle Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Poenget er jo at han ønsker bedre kvalitet (= større). Mange e-post-tjenester som avviser filer over en viss størrelse. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Hotmail som tviholt på 2,5Mb innbox helt til i høst.... komisk... (Lenge leve min 25Gb epost plass.. ) Har du webhotell (som tilater store filer) så laster du filmene opp dit... http://www.zippyvideos.com/ er vel også en mulighet, vet bare at mange bruker det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå